pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Varför i helvette quotar du dig själv 1 min efter inlägget, och skriver exakt samma sak? edit: tryck edit istället. Redigerad 5 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag blir sällan arg faktist fast jag blir arg när jag misslyckas med uppdrag på gta iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Blir arg som *** när grannklassens lilla snorunge snackar skit om en t.ex jag ska gå till klassrummet några står och snackar jag går förbi han jag hör t.ex (mitt namn) han sprang omkring i stan igår och sabbade en busshållplats jag blir skitsur jag säger till han dom skrattar jag slår slår till honom (men det händer nästan aldrig) antingen springer han iväg eller så blir det slagsmål Jävligt sur på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När folk är dumma i huvudet. Det finns alltför många sådana på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Folk kan snacka skit om mig på nätet, det är väl vanligt att många snackar skit om varann på nätet. Men om någon snackar skit om mina föräldrar, då slår jag ihjäl dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När folk är dumma i huvudet. Det finns alltför många sådana på jorden. Där sade du det. Bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När jag är på jobbet och dem spelar Amy Diamonds låtar på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hm. av Mateu och folk som inte kan skriva frågetecken efter sina frågor. Eller någon punkt eller utropstecken eller nått. Så dom skriver en lång jävla mening där det är frågor och en jävla massa annan text, så man fattar ingenting även sånna som skriver ????????????????????? efter sina frågor eller !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Sånt är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 En sak till, jag blir förbannad när jag inte får den hastihets uppkoppling som jag har beställt. Har uppgraderat till 8mbit med spray, men jag tankar bara i 250kb/sek!!! Enligt tptest har jag 2mbit bara! av 8mbit! fy fan!!! KUK SPRAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag blir alltid arg. När till exempel folk man inte vill prata med på msn säger "hej" så fort man loggat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag blir alltid arg. När till exempel folk man inte vill prata med på msn säger "hej" så fort man loggat in. Blocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Blocka? Men eftersom det alltid är tjejer så blir dom sura när man blockerar. Då blir helt plötsligt alla sur på mig. Typ. Redigerad 6 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 och dem spelar Amy Diamonds låtar på radion. Cp w0rd på det. Dom spelas ju var 5:e minut. Så jävla jobbiga låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men eftersom det alltid är tjejer så blir dom sura när man blockerar. Då blir helt plötsligt alla sur på mig. Typ. Du är sån pimp! Snacka om att man har mycket brudar om man blir arg när dom säger hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Cp w0rd på det. Dom spelas ju var 5:e minut. Så jävla jobbiga låtar. Hahahahaha... vet, så jävla störande. "... och härnäst på Mix Megapol, Amy Diamonds nya låt" *byter radiostation* "... vi har fått in många mail här till P3 om att spela Amy Diamonds låt" *byter radiostation igen* "... Rix FM, bäst musik just nu med Amy Diamond... alldeles strax" *stänger radiojäveln* Äditt: Bröt borrjäveln fem gånger i rad idag på jobbet på grund av hennes låt. Jävla Klas, han ville inte byta. Redigerad 6 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Hahahahaha... vet, så jävla störande. "... och härnäst på Mix Megapol, Amy Diamonds nya låt" *byter radiostation* "... vi har fått in många mail här till P3 om att spela Amy Diamonds låt" *byter radiostation igen* "... Rix FM, bäst musik just nu med Amy Diamond... alldeles strax" *stänger radiojäveln* Äditt: Bröt borrjäveln fem gånger i rad idag på jobbet på grund av hennes låt. Jävla Klas, han ville inte byta. 106,7 rockklassiker 106,3 bandit Kör in borren i tinningen på klas då Redigerad 6 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 106,7 rockklassiker 106,3 bandit Kör in borren i tinningen på klas då Hahaha, nä'fan... Klas är en snäll gosse. Men inte när det kommer till att byta radiostation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du är sån pimp! Snacka om att man har mycket brudar om man blir arg när dom säger hej. Du skulle inte heller tycka dom är fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag blir RIKTIGT arg när någon säger att jag ska göra något! Jag kan inte ta order! Blir arg bara jag tänker på det. Sen har jag väldigt svårt att ta ett Nej också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När det är så varmt som det var idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts