Marwin Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) När jag skäms, eller om någon skämmer ut mig blir jag riktigt arg... När små ungar kaxar mot än, det blir ju skämmigt för mig själv då. Så var det inte förr, då var man livrädd för dom större. När man står i kassan i en affär, då det kommer en gubbe och tränger sig, ja faktiskt tränger sig före än när man står i kassan i en affär. Hände faktiskt idag för 2:e gången. När folk säger bara vad de vill utan att veta nåt alls om det. När jag känner att alla andra är så mycket bättre än mig. Att jag inte räcker till... Redigerad 2 augusti, 2005 av Marwin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Usch rakt ut i en skog eller nått fast när drömskoottet kommer, en rak jävel, drygt 210 meter Det är SÅÅÅÅÅ JÄVLA HÄRLIGT ! Sedan så ska den Också komma in på green ! Slog ett slag idag från typ 200 Meter... Över vattenhindret, över greenen, på ett träd, stutsade in till greenen, och sedan puttar jag En putt, Mål ! två under par ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Öhm, visst. och så blir jag sur på vissa jobbiga medlemmar här på forumet. Nja något iaf. finns värre ! samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När folk knuffas o håller på på t.ex marknader och konserter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Sen blir jag arg på TV3, Paris Hilton, att allt är så sexfixerat nuförtiden, att det är reklam var 15:e minut på TV. Topp3: Gillade inte heller Paris ibörjan, men kolla lite på "a simpel life" ett tag! Hon har rätt skön stil egentligen! Hon är en miljardärs dotter men är ändå inte rädd för att göra lite skitgöra! (trotts att hon inte gör det ordentligt) Skulle vilja se tex. Brittan göra nåt liknande... Visst, är tv3 en skitkanal men kan man gnälla!? Jag menar det är ju gratis! Personligen hatar jag svt för att de påtvingar en att betala tv-licens för 2 skitkanaler som jag inte vill ha! Jag protesterar tyst genom att vägra betala licensen och kommer aldrig att göra det! Tom. om du får den nya mobilen som du kan se lite nyheter på så ska de snikna ******** ha betalt! När jag ändå håller på: Systemet stör jag mig på! Antingen är vid med i EU eller inte! I EU ska det vara rättvis konkurans. Släpp alkoholen fri! Vill jag ha alkohol en fredagskväll ska jag kunna köpa det i affären! Meningslöst med monopol när man ändå får föra in obegränsat med starksprit om det är för privat bruk! Spelmonopolet, helt sjukt! Du får inte göra reklam för beroendeframkallande grejer cigg, sprit etc. men spelberoende då!? Staten äger alla spel och de gör reklam för det som 17 och tjänar därefter! Skapa mer jobb genom att låta folk öppna spelbolag! Redigerad 4 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det du tycker är "rätt", kan vara "fel" enligt andra. Till exempel att JL.tröjor är snygga. Jag menar när människan värkligen har fel, alltså när det är sant men människan vägrar fatta som t.ex. göran persson har aldrig haft skor på sig, det är klart att människan har fel och det vet alla. sånna tillfällen menar jag, nu var det där bara ett exempel men du fattar vad jag menar. kan faktist berätta om ett tillfälle då det handlade om en WE tröjja. en snubbe gick med en WE tröjja och min polare sa att det var en WE / J.Lindberg tröjja, då sa jag att det bara var en WE tröjja (en sån där tröjja där det står We och sen WE-märket brevid) men det ända han sa var: jag tror ändå att det bara var en WE / J-Lindberg. en sån här tröjja WE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När man gör instance i WoW, utan att ha modemet kopplat till första telefonjacket... så när de ringer och någon svarar *disconect* OCH!! när man är på fotboll å en massa fjortisar står på klack sektionen och bara står där och fjortisar sig!! sånna borde fan avlivas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kort sagt, jag blir arg på ungar som ljuger och sen när deras lögner inte hänger ihopa... Som Micke ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När myggor surrar runt när man ska sova.. å att dom bara finns i största allmänhet å irriterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När folk e irriterande.. då slår ja dom... dom får skylla sig själva.. tål inte när folk e irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Brodd: Isf skulle du vara död nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag blir arg när någon annan är "dryg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag blir kärv då man skriver "how soon is now?" på sitt högra pekfingers ytterkant och N'et inte riktigt blir vad man tänkt sig...boomschakalack! "No! I tell you no! I won't have you bringing some young girl in for supper! By candlelight, I suppose, in the cheap, erotic fashion of young men with cheap, erotic minds!" "Mother, please!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Som Micke ? Ja ungefär. Eller som dom killarna i bastun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Blir skit arg när dom visar sånna skitiga advokatserier på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Brodd: Isf skulle du vara död nu =) Jaha?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Om vi skulle härma din metod när du slår till dom som är irriterande så skulle du vara död nu =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När jag klantar mig på css. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När jag inte fick köpa cola Mins det som igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När jag inte får köpa cola När jag inte får köpa cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts