Jump to content

När blir du riktigt arg?

Mark
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag blir arg typ när man står och argumenterar med någon och dem försöker blåsa bort allting med ett skämt eller något eller när typ när någon har fel och man säger att det inte är så så vägrar människan lyssna och säger typ, "men jag tror ändå det är som jag sa" även fasst alla vet att han/hon har fel. vart med om det några gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir sur (bara för att fortsätta den roliga leken) när du inte fattar första gången att han hade en som hette SCarface men sedan glömde han lösenordet för den och så skapade han en ny som fick bli SKarface då.

Jag blir arg över att han glömde lösenordet och jag blir arg över att se K:et

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir arg typ när man står och argumenterar med någon och dem försöker blåsa bort allting med ett skämt eller något eller när typ när någon har fel och man säger att det inte är så så vägrar människan lyssna och säger typ, "men jag tror ändå det är som jag sa" även fasst alla vet att han/hon har fel. vart med om det några gånger.

Det du tycker är "rätt", kan vara "fel" enligt andra. Till exempel att JL.tröjor är snygga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir irriterad när jag sitter i bastun på badet och tre 10-åriga skitungar kommer in och snackar med en om att domNÄSTAN har haft sex.

Sen efter tio minuters snack om att övertala dom att hur dom ljuger frågar dom en hur gammal man är och så svarar man 14 så säger dom att dom är 84... 84 år och har NÄSTAN haft sex... Dom är väldigt inteligenta och dom försäger sig hela tiden.

Kort sagt, jag blir arg på ungar som ljuger och sen när deras lögner inte hänger ihopa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir irriterad när jag sitter i bastun på badet och tre 10-åriga skitungar kommer in och snackar med en om att domNÄSTAN har haft sex.

Sen efter tio minuters snack om att övertala dom att hur dom ljuger frågar dom en hur gammal man är och så svarar man 14 så säger dom att dom är 84... 84 år och har NÄSTAN haft sex... Dom är väldigt inteligenta och dom försäger sig hela tiden.

Får en känsla av att det har hänt!!

Men jag blir arg när jag inte får som jag vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver vettiga saker för fan :teehee:

HAHAHAHAHA!! :wacko:

Fniss. :ph34r:

Haha. -_-

Öhm, visst.

T: Jag blir väldigt arg lätt på tröga personer som gick i min förra klass. Blir också sur på lärarn som alltid ber just dom att svara på frågor o.s.v.

Hmm.. blir arg när jag har en dålig dag med guran och allt låter fel. Känner oftast för att slå den mot något och se den flyga i tusen bitar, men jag har lyckats låta bli hittills.

Sen blir jag arg på TV3, Paris Hilton, att allt är så sexfixerat nuförtiden, att det är reklam var 15:e minut på TV, att det inte görs bra filmer längre, att någon knäppskalle på Kanal 5 uttalar Buffy [buffi] och inte [baffy]. Buffi och vampyrerna.. johejdu... aja, och så blir jag sur på vissa jobbiga medlemmar här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor