Hew Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När småflickor knappar in fel telefonnummer och väcker mig klockan 11 när jag har sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Småbarn som vill ha nånting och inte får det och börjar böla så att föräldrarna ger barnet det. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När anslutningen till internet dör så man måste springa upp en trappa och starta om routern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När onödiga trådar som denna skapas ^^ nee då skoja. men det e när Telefonen ringer och det e ngn som vill sälja, Jahova e inte så kul när de kommer och ringer på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När folk snackar skit bakom ryggen. När folk inte lyssnar på vad jag säger. När folk låtsas förstå vad jag säger men egentligen inte gör det. (mm, thotim, någon? ) Mjo, väldigt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Blir arg när; Min dator är dum, När mamma inte lyssnar på mig, När folk snackar skit om en, När Jag inte kan gå in på gtasajten, När jag har Otur m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir arg typ när man står och argumenterar med någon och dem försöker blåsa bort allting med ett skämt eller något eller när typ när någon har fel och man säger att det inte är så så vägrar människan lyssna och säger typ, "men jag tror ändå det är som jag sa" även fasst alla vet att han/hon har fel. vart med om det några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir sur (bara för att fortsätta den roliga leken) när du inte fattar första gången att han hade en som hette SCarface men sedan glömde han lösenordet för den och så skapade han en ny som fick bli SKarface då. Jag blir arg över att han glömde lösenordet och jag blir arg över att se K:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir arg typ när man står och argumenterar med någon och dem försöker blåsa bort allting med ett skämt eller något eller när typ när någon har fel och man säger att det inte är så så vägrar människan lyssna och säger typ, "men jag tror ändå det är som jag sa" även fasst alla vet att han/hon har fel. vart med om det några gånger. Det du tycker är "rätt", kan vara "fel" enligt andra. Till exempel att JL.tröjor är snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir arg när Pottzork spammar sönder alla trådar Näää...men allvarligt talat... Jag blir arg när kompisar skiter i en och när folk blir misshandlade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Blir arg när folk är extremt töntiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Blir irriterad när jag sitter i bastun på badet och tre 10-åriga skitungar kommer in och snackar med en om att domNÄSTAN har haft sex. Sen efter tio minuters snack om att övertala dom att hur dom ljuger frågar dom en hur gammal man är och så svarar man 14 så säger dom att dom är 84... 84 år och har NÄSTAN haft sex... Dom är väldigt inteligenta och dom försäger sig hela tiden. Kort sagt, jag blir arg på ungar som ljuger och sen när deras lögner inte hänger ihopa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Blir irriterad när jag sitter i bastun på badet och tre 10-åriga skitungar kommer in och snackar med en om att domNÄSTAN har haft sex. Sen efter tio minuters snack om att övertala dom att hur dom ljuger frågar dom en hur gammal man är och så svarar man 14 så säger dom att dom är 84... 84 år och har NÄSTAN haft sex... Dom är väldigt inteligenta och dom försäger sig hela tiden. Får en känsla av att det har hänt!! Men jag blir arg när jag inte får som jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir arg när Pottzork spammar sönder alla trådar Jag skriver vettiga saker för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag skriver vettiga saker för fan Jag tycker inte pottzork spammar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När man får felträff på golf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När jag inte får som jag vill typ...m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) När man får felträff på golf Usch rakt ut i en skog eller nått fast när drömskoottet kommer, en rak jävel, drygt 210 meter Redigerad 4 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir arg över att han glömde lösenordet och jag blir arg över att se K:et Titta inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag skriver vettiga saker för fan HAHAHAHAHA!! Fniss. Haha. Öhm, visst. T: Jag blir väldigt arg lätt på tröga personer som gick i min förra klass. Blir också sur på lärarn som alltid ber just dom att svara på frågor o.s.v. Hmm.. blir arg när jag har en dålig dag med guran och allt låter fel. Känner oftast för att slå den mot något och se den flyga i tusen bitar, men jag har lyckats låta bli hittills. Sen blir jag arg på TV3, Paris Hilton, att allt är så sexfixerat nuförtiden, att det är reklam var 15:e minut på TV, att det inte görs bra filmer längre, att någon knäppskalle på Kanal 5 uttalar Buffy [buffi] och inte [baffy]. Buffi och vampyrerna.. johejdu... aja, och så blir jag sur på vissa jobbiga medlemmar här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts