emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir arg när jag frågar mamma vad det blir för mat och hon svara "jag vet inte, finns köttbullar i kylen, gör något", då blir jag jättearg för det betyder att jag måste gå hungrig för jag är så lat att jag inte orkar laga mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Också småbarn som skriker Småbarn som gråter Småbarn som vill ha nånting och inte får det och börjar böla så att föräldrarna ger barnet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 .blir i princip aldrig riktigt arg.. no fighting between man and man, let your love grow strong.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 .blir i princip aldrig riktigt arg.. no fighting between man and man, let your love grow strong.. Fab 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fab 5 .va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 .va? Alltså när du skrev no fighting between man and man, let your love grow strong.. tyckte jag det lät lite som ett fab5 motto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Alltså när du skrev no fighting between man and man, let your love grow strong.. tyckte jag det lät lite som ett fab5 motto .ok.. fast det kommer från K-JAH i GTA3 har den kanalen som mp3 i både VC och SA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När jag har huvudvärk. ... och när skitmusen börjar kruppa... jeffla batterimus, måste köpa ny snart! Innan jag slår sönder den helt hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir riktigt arg när jag eller någon jag känner får stryk. Jag blir också riktigt arg när folk inte kan hålla hemligheter och sprider rykten för att förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När jag har huvudvärk. ... och när skitmusen börjar kruppa... jeffla batterimus, måste köpa ny snart! Innan jag slår sönder den helt hehe. W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När jag försöker förklara för en kompis hur bra ett spel är, så säger han att spelet är skit och urkass och säger att det inte är något vidare när han inte ens har spelat spelet själv, då har jag lust att spränga skallen av han!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Blir typ aldrig arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När alexander (1årig bror) inte får sina leksaker. När morsan säger att jag ska gå ner och handla osv När morsan säger att jag sitter för mycket vid datorn När morsan börjar skylla på att jag är ute för länge/för sent. Bestäm dig biatch! När headsetet inte funkar När jag inte får som jag vill När jag vaknar 05:00 av Alexander. När folk säger något till en annan, man hör sitt namn med. Så frågar man vad? Så svarar dom "Inget." När folk säger orka hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När BF2 laggar och när det går dåligt. Kan idiotjävlarna inte fixa en stadig serverbrowser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När BF2 laggar och när det går dåligt. Kan idiotjävlarna inte fixa en stadig serverbrowser? Lider med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Också småbarn som skriker Småbarn som gråter Småbarn som vill ha nånting och inte får det och börjar böla så att föräldrarna ger barnet det. Wörd på alla tre. Förutom det blir jag arg då jag inte får prata till punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir sur när någon säger emot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 GAAAAAAAAAAH PISSED OFF idag har jag varit i hela 13 affärer och letat efter Call of Duty, fanns det? NEEEJ bara united offensive i nån affär dom säljer det inte ens på webhallen. får väll beställa nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 GAAAAAAAAAAH PISSED OFF idag har jag varit i hela 13 affärer och letat efter Call of Duty, fanns det? NEEEJ bara united offensive i nån affär dom säljer det inte ens på webhallen. får väll beställa nånstans Här kanske? http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902 Dom har CoD för 199 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag blir riktigt arg över att du stavat fel till sCarface för det stavas ju inte med K Jag blir även arg när du för typ 5:e gången säger att jag har stavat fel till Scarface. Jag vet mycket väl att det ska vara Scarface, men eftersom att min andra användare heter Scarface....hoppas du förstår nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts