Jump to content

När blir du riktigt arg?

Mark
 Share

Recommended Posts

Jag blir arg när syrran går omkring och skriker i hela huset en tidig lördagsmorgon. Jag blir också arg när vissa personer på skolan ska försöka vara coola bara för att dom är i samma rum som dom "coola".

Vad blir du riktigt arg över?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag blir arg när syrran går omkring och skriker i hela huset en tidig lördagsmorgon. Jag blir också arg när vissa personer på skolan ska försöka vara coola bara för att dom är i samma rum som dom "coola".

Får jag fråga vad hon skriker om? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lackar fett när barn far illa!

Vet inte riktigt varför jag tar så illa vid mig men jag tror att det är för att man själv fick på huet när man var yngre!

Var på stranden en gång och då var den en fet gorilla som hade en jätte söt liten dotter i 4-års åldern som höll på att böla lite! Då går han fram och ger henne en sån jävel i huvudet så hon rullade som mowgli i djungelboken!

Var så sjukt nära att gå fram och ge honom en sån feting...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir trött på bimbos som ska ställa 3 identiska frågor bara lite olika formulerade fast våran lärare redan gått igenom svaret hur många gånger som helst... Och sedan när vi får tillbaka provet så skriker dom ut att det var orättvist att vi inte hade gått igenom den fråga :D

Kort sagt idioter kan göra mig förbannad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir arg när jag inte kan göra som jag vill. Blir såklart sur när jag inte får som jag vill men jag har lärt mig acceptera det. Får sällan som jag vill. Men men, som sagt när jag inte kan göra som jag vill. Sedan så blir jag ännu surare när jag redan är lite sur. Som när något med datorn inte funkar (som det typ aldrig gör) så blir sur när det tar aningen längre tid än det brukar och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir riktigt arg över att du stavat fel till sCarface för det stavas ju inte med K

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir riktigt arg över att du stavat fel till sCarface för det stavas ju inte med K

Jag blir sur (bara för att fortsätta den roliga leken) när du inte fattar första gången att han hade en som hette SCarface men sedan glömde han lösenordet för den och så skapade han en ny som fick bli SKarface då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir inte arg.

=)

--------------

Det är dock jobbigt med folk som är för dumma och ignoranta för att förstå vad man pratar om...

...och då man hittar After The Goldrush på vinyl för rimligt pris, man går iväg för att köpa en annan skiva (Love - Forever Changes) på en annan affär och då man är tilbaka är den borta...

...och då en utvecklingstörd tjej puttar bort en från nummer sju ("jag stod här innan"), och VINNER på Liseberg...

...och då ett helt spår från Sandinista! slutar fungera...

...och då jag kommer in i punkt-punkt-punkt-system och det bara fortsätter...

...och fortsätter...

...och fortsätter...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan jag säga att jag blir arg när du stavar fel i varrannan mening, men det vore inte rätt, för du har dyselexi. (stavning?)

Men jag blir riktigt arg på fördomar och moraltanter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor