lalalala Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag tar henne till Gaffeln och Kniven hela tiden, typ sjätte gången nu.. Ska de inte hända nåt? Behöver ju hennes kort eller va de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Döda henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Döda henne Ja, det är ju e bra idé . Fortsätt dejta henne, tror att när u fått 50% med henner så får du kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Varför skulle du inte kunna döda henne. Jag gjorde det och jag klarade uppdraget. den ända skillnaden e att du ska gå in i hennes hus och sno kortet... Om hon e död alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag dödade också henne, hon blev inte nöjd vars man än tog henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Användbara länkar/information Redigerad 4 juli, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts