Gta_Erra Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag undrar hur odie dog när jag läste att odie va död så stor grina jag :'( :'( han va ju så bra :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag undrar hur odie dog när jag läste att odie va död så stor grina jag :'( :'( han va ju så bra :'( Vem är han? hur gammal var han när han ''reste till himeken'' ? hur dog han? Redigerad 4 juli, 2005 av Mateu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 VEm fan är odie? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) VEm fan är odie? Någon duktig moddare (har själv inte hört talas om honom förrän nu)... http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=201303&st=0 Redigerad 4 juli, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad har det med SA att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 R.I.P Odie Killen som skrev tråden på Gtaforums.com ville inte berätta hur han dog. "I hope you understand that out of respect for his widow and son (8) I can't go into any details." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 JA jag bara undrar för jag tyckte han var duktig moddare och sörjer han :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 JA jag bara undrar för jag tyckte han var duktig moddare och sörjer han :'( Men det finns redan en tråd!!! PUCKO! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men det finns redan en tråd!!! PUCKO! Var det nödvändigt att kalla honom pucko för detta? Säg snällt att han kan använda sökfunktionen nästa gång och ge honom länken till den andra tråden som finns här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Var det nödvändigt att kalla honom pucko för detta? Säg snällt att han kan använda sökfunktionen nästa gång och ge honom länken till den andra tråden som finns här. Egentligen kalla jag honom inte pucko!! Jag bara tycker om den drickan!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ok jag tar inte illa upp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag tar inte illa upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Världens mest meninglösa dubbelpost LÄR ER TRYCKA EDIT VA FAN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag råka skriva två gånger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag råka skriva två gånger Det är ju tjugo minuters mellanrum mellan dina dubbelposter, hur kan du "råka" dubbelposta då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Inte F*n vet ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts