Arreee Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vill inte ha Dual Wielded pistol . roligare och skönare med en . jag har fått hitman och nu kan ja bara ha dual . går det och ta bort så man kan ha en igen som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ne tror inte de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hata dual. fett oskönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Älskar DUAL. Bästa som hänt GTA spelen sen motercyklen. (Förutom att den tar så mycket ammo) Ända sättet att ta bort det på är att välja ett vapen som den inte gäller med. T ex SMG, Pistol med Silencer, Pump-action Shotgun...! (Jag menar plocka upp eller köpa, då) Redigerad 4 juli, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Asså du går in på modding forumet sen finns där backup filer....så du lägger bara in orginal filen av weapon.dat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arreee Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Tack grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arreee Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hehe det funka inte. Jag gjorde det du sa , la weapon.dat fast d funka inte , fortfarande dual Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Ne tror inte de.... *Äntligen* *borta* Redigerad 4 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Va har jag gjort dig Pottzork? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Va har jag gjort dig Pottzork? Du hade världens fetaste jävla big sign. men du minskade den. bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Damp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Du hade världens fetaste jävla big sign. men du minskade den. bra. Du HAR världens fulaste jävla sign så att... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fan hlr.Pottzork's sign äger fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fan hlr.Pottzork's sign äger fan HAhahahahhah lol ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Håll er till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Du HAR världens fulaste jävla sign så att... Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Men ni har inte ens signs så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Du HAR världens fulaste jävla sign så att... NOT! Ontopic: Kan man ha två st Desert Eagles? Annars kan du ju ta en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 NOT! Ontopic: Kan man ha två st Desert Eagles? Annars kan du ju ta en sån. Tycker du min sign är snygg? ontiopuc: usch deagle, den är inge skön. använd silenced pistol, de är ju typ samma dne är skön åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Dyrare och mer sällsynt bland andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts