Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag undrar var/vilket uppdrag ''Zeroing in'' ligger/är ..--..--..--..--EDIT:Jag kan inte köpa wang cars,jag vet inte vart Weel arch angels ligger---->EDIT:Jag vet vart det ligger det ligger i Oceaan Flats..... Redigerad 4 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Asså du måste klara bilskolan,sen ska du bara köra lite tills Cesar ringer,tror det är han som ringer om att du kan köpa wang cars sen efter det får du typ uppdrag på kartan som är cesars ikon....så det är där det finns ett uppdrag som heter zeroing in....tror det är det första faktsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Tack men jag har redan klarat det EDIT: *låst* jag vill stänga ner den här tråden *låst* Redigerad 4 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts