Xemtoth Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Life's a beach. Aha! Men jag har problem med att ens nå 4000 poeng liksom tappar bort mig när allt går så jävla fort typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Aha! Men jag har problem med att ens nå 4000 poeng liksom tappar bort mig när allt går så jävla fort typ Själv brukar jag sitta och stampa fötterna i takt med musiken Då e det inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Själv brukar jag sitta och stampa fötterna i takt med musiken Då e det inte så svårt Så ja ska sitta o stampa i takt samtidigt som trycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Så ja ska sitta o stampa i takt samtidigt som trycka? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Japp Klarade dansen Klarade så långt att jag tog över Glen park o fick flickvännen. Börjar ta över områden vi Big Smoke nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Klarade dansen Klarade så långt att jag tog över Glen park o fick flickvännen. Börjar ta över områden vi Big Smoke nu Har du kommit till San Fierro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det Frenzy sa,ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Har du kommit till San Fierro?? Nej, har Big Smokes uppdrag kvar: Just business. Klarar det inte, motorcykeln hinner exploderas innan jag klarat uppdraget. Redigerad 6 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jo.... det uppdraget va ju ganska svårt.. fast jag klarade det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Klarade dansen Klarade så långt att jag tog över Glen park o fick flickvännen. Börjar ta över områden vi Big Smoke nu Nästan så jag vill applådera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Bettre sign nu da ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts