Xemtoth Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) *SPOILER VARNING* Jag har problem me Wrong side of the track, först av allt vill jag säga att jag är fullt medveten att massor av liknande trådar har skapats, ja kollade genom dem men fick inte svar på min fråga; Måste Big smoke skjuta ner alla nissar som står på tåget för att klara uppdraget? tacksam för svar Redigerad 4 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jupp det måste han.... Ett tips är att åka längre ut från tåget så får ''Big Smoke'' en bättre skjut vinkel.......EDIT: Räcker mitt inlägg till nån hjälp :"> Redigerad 4 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jupp det måste han.... Ett tips är att åka längre ut från tåget så får ''Big Smoke'' en bättre skjut vinkel.......EDIT: Räcker mitt inlägg till nån hjälp :"> Jo precis va ja ville veta! tack, så jag ska åka långt ut för att Smoke ska få bättre skjut yta att döda dem på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jupp Jag Hoppas Hjälpen Räcker Så Du Klarar Det Uppdraget----->EDIT:Jag Menar INte Att Du Inte Skulle Klara Det Men aaa Du Vet,, Redigerad 4 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jupp Jag Hoppas Hjälpen Räcker Så Du Klarar Det Uppdraget----->EDIT:Jag Menar INte Att Du Inte Skulle Klara Det Men aaa Du Vet,, Fattar åkte intill tåget hela tiden så när dem är döda får ja mission complete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Aaaa Precis,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Aaaa Precis,, Gött *Springer till mitt pyttelilla PS2* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hehe,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag har lånat en ''Fet Liten Guidebook'' Som Ligger Brevid Mig Här... Jag ska trya på att klara Supply Lines---------->EDIT:Sry jag dubbelposta Redigerad 4 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Om det är pc så lägg gärna upp save filen så gör jag det till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag hade inga större problem med uppdragen.. dom här små. itne dom rktigt stora som de sista å så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vadå på dator är där väl ändå inget storie uppdrag som är SVÅRT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Tack alla, nu klarade jag det, men nu har jag kört fast på när man ska åka med big smoke o döda folk, men kommer tills man ska skjuta ner dem på motorcyklarna.. hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Lägg upp savefil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Tack alla, nu klarade jag det, men nu har jag kört fast på när man ska åka med big smoke o döda folk, men kommer tills man ska skjuta ner dem på motorcyklarna.. hjälp? Du verkar ha många problem du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gött jag har fixat alla uppdrag nu som jag inte hade gjort Supply Lines,New Model Army Zeroing in,,mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Du verkar ha många problem du Klarade Lowrider iaf.. nu har ja problem me DJen, är det svårt efter man dansat? alltså för att klara life's a beach? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vadå det ända svåra med det om det finns något svårt i det,så tycker jag det är själva dansningen....kör där bara ifrån så de slutar skjuta på bilen efteråt sen bara stiger du ut och skjuter i sönder deras bilar....eller annars är det skit enkelt att bara köra på....drar i från de skit enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vadå det ända svåra med det om det finns något svårt i det,så tycker jag det är själva dansningen....kör där bara ifrån så de slutar skjuta på bilen efteråt sen bara stiger du ut och skjuter i sönder deras bilar....eller annars är det skit enkelt att bara köra på....drar i från de skit enkelt. Vilket uppdrag pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vilket uppdrag pratar du om? Life's a beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts