Jump to content

Wrong side of the tack

Recommended Posts

*SPOILER VARNING*

Jag har problem me Wrong side of the track, först av allt vill jag säga att jag är fullt medveten att massor av liknande trådar har skapats, ja kollade genom dem men fick inte svar på min fråga; Måste Big smoke skjuta ner alla nissar som står på tåget för att klara uppdraget? :ermm: tacksam för svar

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp det måste han.... Ett tips är att åka längre ut från tåget så får ''Big Smoke'' en bättre skjut vinkel.......EDIT: Räcker mitt inlägg till nån hjälp

:">

Jo precis va ja ville veta! tack, så jag ska åka långt ut för att Smoke ska få bättre skjut yta att döda dem på? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå det ända svåra med det om det finns något svårt i det,så tycker jag det är själva dansningen....kör där bara ifrån så de slutar skjuta på bilen efteråt sen bara stiger du ut och skjuter i sönder deras bilar....eller annars är det skit enkelt att bara köra på....drar i från de skit enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå det ända svåra med det om det finns något svårt i det,så tycker jag det är själva dansningen....kör där bara ifrån så de slutar skjuta på bilen efteråt sen bara stiger du ut och skjuter i sönder deras bilar....eller annars är det skit enkelt att bara köra på....drar i från de skit enkelt.

Vilket uppdrag pratar du om? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor