leftbehind Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vem ska på Ullevi då? De e ju nu på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag ska iallfall sitta bänkad framför TV'n med massa gottis. Ah, Maiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag ska iallfall sitta bänkad framför TV'n med massa gottis. Ah, Maiden... Går den på tv? vilken kanal? när? var ??? äre live? Redigerad 4 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Går den på tv? vilken kanal? när? var ??? Japp. Ettan/tvåan. ..när konserten är? På TV. äre live? Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag ska nog göra som Topp3 fast jag inte har så stor kärlek för Iron Maiden precis, men jag har uaf en skiva med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Ska också se den på TV EDIT: 21.15 på lördag visar SVT 2 Iron Maiden konserten live, mer info här Redigerad 4 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ska kolla på dom på tv, inte ett jätte fan kanske men rätt kul att se endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Är utomlands då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Själv ska man ju dit då..kommer bli så jävla bra! Först In Flames sen Maiden...värsta är dock att man kommer headbanga som fan till InFlames att man inte kommer orka headbanga till Maiden sen...men men shit happens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja har för mig in flames inte ska va där ändå, att de bara är Mastodon. Men det kanske är som du säger, Mastodon äger inflames, inflames suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kör dom Two Minutes To Midnight kan man väl kasta ett öga. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Självklart ska man sitta framför TV:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tittar på TV'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kör dom Two Minutes To Midnight kan man väl kasta ett öga. =) gör de förmodligen inte...första 4 plattorna...powerslave är det 5:e... jag ska dit för övrigt! HELLOW BE THY NAME!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min syrras kille ska påö den konserten. Själv ska jag kolla på teven, dom är inte direkt mina favoriter, men går att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 HELLOW BE THY NAME!!!!! Hallowed Be Thy Name på freda 21:30 är det backstage och lörda klockan 21? är konserten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har ståplats, så jag ska nog börja köa på fredag . Vill stå längst fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts