berit Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 På ps2 så minns jag att man köpte wang motors(tror det heter så) i SF som jag minns det så behövde man inte göra nåt särskilt, det bara "blev så" i storylinen men nu är jag i Las Venturras och har gjort mer en hälften av uppdragen där, men det man kan fortfarande inte köpa varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 På ps2 så minns jag att man köpte wang motors(tror det heter så) i SF som jag minns det så behövde man inte göra nåt särskilt, det bara "blev så" i storylinen men nu är jag i Las Venturras och har gjort mer en hälften av uppdragen där, men det man kan fortfarande inte köpa varför är det så? DU får (köper, kommer inte ihåg) wang cars när du klarat alla uppdrag i garaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 På ps2 så minns jag att man köpte wang motors(tror det heter så) i SF som jag minns det så behövde man inte göra nåt särskilt, det bara "blev så" i storylinen men nu är jag i Las Venturras och har gjort mer en hälften av uppdragen där, men det man kan fortfarande inte köpa varför är det så? Fortsätt klara så ska du se att det går. Tror man ska klara med Ceasar (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har ju klarat alla uppdrag i San Fierro ju jag håller ju på med dom i Las Venturras är det så att om man råkar hoppa över ett telefon-samtal på nåt sett att det inte går att fixa? för det är ju när man köpt det man kan börja race:a och om inte det går att köpa så går det inte att race:a nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag har ju klarat alla uppdrag i San Fierro ju jag håller ju på med dom i Las Venturras är det så att om man råkar hoppa över ett telefon-samtal på nåt sett att det inte går att fixa? för det är ju när man köpt det man kan börja race:a och om inte det går att köpa så går det inte att race:a nånstans Det går inte å hoppa över telefonsamtal, kolla igenom hela kartan efter ikoner. man skjuter bara fram dom för det ringer igen, tills du har pratat till punkt Annars, crusa runt så kommer telefonen ringa igen, för det ringer alltid om på nytt. Redigerad 4 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 DU får (köper, kommer inte ihåg) wang cars när du klarat alla uppdrag i garaget... Vilket garage ?frågetecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vilket garage ?frågetecken? SPOILER ! ! ! Bensinmacken i SF som man gör uppdrag åt. (Ceasar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Du måste först klara bilskolan sen köper du huset mittemot bilskolan, Jethro ringer och säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men jag kom på att man måste klara alla bilskole-uppdrag sorry for wasting your time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts