RPK Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Lägg in era bilder på era bilar här så får vi se vem som är snyggast Redigerad 3 juli, 2005 av RPK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 ÅÅH!! det finns redan en topic där man kna posta sina stylade bilar. räcker inte de får man posta i screenshot tråden *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 En snygg remington! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 En Slamvan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dulle du är ju smart och postar 3 inlägg!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Snygg??? Oh ja, jätte snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Snygg??? Nej. de är inge svårt å fixa. tryck edit istället för att posta ett tredje inlägg !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jack Bauer Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Var får ni tag på sådana häftiga bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Var får ni tag på sådana häftiga bilar. Man stylar väl dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Bara för dom inte e nå svår att fixa kan dom väl va snygga ändå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag tycker iallafal att min är snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag tycker iallafal att min är snyggast Tror det räcker med ett inlägg för att folk ska förstå det. dulle: Använd edit-knappen, snälla. *tar bort RPK's dubbelinlägg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ny här så ja vet inte så mycke än..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Ny här så ja vet inte så mycke än..... Jag tycker att du tar dig en titt i dom klistrade trådarna som finns i forumet te.x: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1079 Redigerad 4 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Min lowrider är ändå snyggast, blod splash färger som dras bakåt mot taket och röda säten under ett blodigt färgat tak och svart bakrund.... Har på Ps2 så kan ej posta bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dulle hur långt har du kommit i spelet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Är i Las Venturas och gjort första uppdraget där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts