Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag klarade 11 passagerare utan EN ENDA skada! Alltså utan ett streck i lacken! Och med samma Taxi! Slå det! HÄHÄHÄHÄ!!! http://216.40.241.68/cwm/3dlil/evil.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 JIPPI! Där fick jag min Borgnine! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 JIPPI! Där fick jag min Borgnine! :wacko: Den e ju så onödig o få...det enda coola på den e kofångarna och det är alltid dom som ryker först!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Den e ju så onödig o få...det enda coola på den e kofångarna och det är alltid dom som ryker först!! Jag visste att du skulle komma och tjata på det! Den har faktiskt både bättre handling och bättre toppfart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Jag visste att du skulle komma och tjata på det! Den har faktiskt både bättre handling och bättre toppfart! Ja och...dom e ju inte äns snygga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts