DimpZ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Egentligen bara jag och en annan men här är den. Min andra stuntfilm! Enjoy! Extreme Part 1 Kommentera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Filmen är ganska seg å ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jo jag vet, många har det problemet... vet inte vad det kan vara... ska väl testa TGA med nästa film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jävlar vad bra den filmen var Skit coola saker ni gjorde längtar redan till part 2 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hehe, tackar.. jag tycker att den blev bättre än min första film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pir Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hehe, tack allihopen. Jeg er norsk, så forstår inte så godt svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Bra film ni har gjort iaf..Vill se nästa...Jag vet att jag redan postat men skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jo den kommer väl så småningom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pir Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Bare vent, det kommar til å bli verdt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Ger filmen 4/10 . Introt var bara 7 sekunder och inget alls märkvärdigt med det. Musiken passade inte heller in i filmen , ingen tajming eller effekter. Det enda positiva med den här filmen var stuntsen. Ingenting annat. Kvaliten på filmen kan också bli bättre. Tänk på det nästa gång. Redigerad 4 juli, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Editeringen: Okej, men inget speciellt. Klart godkänd, men som sagt inget speciellt. Stuntsen: Mycket bra. Finfina stunts och inget att klaga på. Kan även säga att jag gillar dina bäst, även om pir inte heller är dålig. Musiken: Först en rättning... De heter "Turbonegro", inte "Turboneger". Jag älskar bandet och gillar låten, dock skulle jag se något annat i denna film. Slutresultat: 6.5/10 - En av de bättre, men jag vill inte sätta högre betyg. Dock ska du se detta som ett bra betyg av mig, eftersom ingen av de filmer som finns på Marklunds lista skulle få en 10/10 av mig. Detta för att jag vet att det går att göra mycket bättre stuntfilmer, som är värda högre betyg. Minus också för att bildkvalitén inte var den bästa. (Jag skrev samma sak i denna topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag gillade den. Äntligen en stunt-film utan en helvetes massa effekter och nån dödligt dålig death-metal-låt i bakgrunden. Musiken var helskön och filmen likaså, bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts