Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Tommy Killer Redigerad 10 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jävlar vilken skum katt, kan svälja hela skåne med den käften Skåne ska ju ändå grävas bort, så vad fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hihi-hoho-haha-! Titta vad jag hitta, pKz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Hihi-hoho-haha-! Titta vad jag hitta, pKz: Hahahaha http://img225.imageshack.us/img225/9484/post2211172090623ta.jpg Redigerad 10 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) P-C Trodde alltid att de var typ så du såg ut. Redigerad 11 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mr.M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kaboom Hm, liknar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Skåne ska ju ändå grävas bort, så vad fan... SKA DET INTE! Vad fan har alla imot Skåne??? bara för vi pratar annorlunda så ska vi inte få tillhöra Sverige eller vadå? Fyfan vad folk kan ha fördommar Kolla GTAsajtens serier så var det någon som gjorde om Fördomar mot skåningar= att INTE ha fördomar mot oss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 SKA DET INTE! Vad fan har alla imot Skåne??? bara för vi pratar annorlunda så ska vi inte få tillhöra Sverige eller vadå? Fyfan vad folk kan ha fördommar Kolla GTAsajtens serier så var det någon som gjorde om Fördomar mot skåningar= att INTE ha fördomar mot oss.. Håller med till 100%!. Tija: Gräva bort Anders och Måns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) ... Inget ... Redigerad 11 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 ... Inget ... Näsan för nära munnen? JAg gillar skåne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Var har att gräva ner skåne för nåt med Vem är Gtasajten? Ontopic nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Var har att gräva ner skåne för nåt med Vem är Gtasajten? Ontopic nu va? Inget kan man väl säga,men blir så fucking arg när folk snackar skit om Skåne,som vi är mindre värda och vi är skit.. Vi pratar annorlunda och det kan inte vi hjälpa. Och att hata skåningar är som att hata mörhyade. (typ) för att man hatar en grupp med människor för dom ser ut/är/talar rasistiskt (nasistiskt ???) Redigerad 11 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Weener ps. gräv bort skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Metanolic eller va fan han heter... http://hem.passagen.se/inter.beer/Ibn_bilder/2001/4496.jpg Alexzander... http://hem.passagen.se/inter.beer/Ibn_bilder/98/uglyness98.jpg Redigerad 11 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag är gtasajten ps. Låt skåne stanna. ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag är gtasajten ps. Låt skåne stanna. ds. Tack för svaret har alltid undrat vem som är GTASajten... Men allvarligt. Hur tänkte du (Lindström) när du gjorde topice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 thegtafreak PS. Spräng Skåne rätt in i baljan. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mr.M Du är medveten om att jag är en kille va? Och du är också medveten att jag inte kommer ta bort blocken ännu mer nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts