Lindström Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Okej, det här är taget från ett annat forum men eftersom jag tyckte detta var kul som attan så tänkte jag att ni kanske ville pröva på detta! "Ja, eftersom jag såg tråden som heter "Bilder på forumiter" så tänkte jag starta en tråd som de kör på sweclockers. Man ska alltså lägga upp bilder på folk eller annat som man tror föreställer någon. Så om jag laddar upp en bild på Kalle Anka så tror jag den föreställer Perlan. Därför skriver jag Perlan under." REGLER: EDIT:Inga SERIÖSA personangrepp. Inga nakenbilder. Inga SERIÖSA tykna kommentarer IMG-tagga Inga direktlänkar, utan IMG-tagg. Perlan Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Okej, det här är taget från ett annat forum men eftersom jag tyckte detta var kul som attan så tänkte jag att ni kanske ville pröva på detta! Perlan Lycka till! Haha! Man om man vet hur en viss person ser ut, ska man visa en bild på hur man trodde den såg ut? Redigerad 3 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Haha! Man om man vet hur en viss person ser ut, ska man visa en bild på hur man trodde den såg ut? Ja, det kan du göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Okej detta är Cortez: Tror jag. Redigerad 3 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Europén. Någonting åt det hållet iallafall. (Inget illa menat.) Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Räknas inte detta som en lek? å lekar får man väll inte ha? Redigerad 3 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Okej detta är Cortez: Tror jag. Doh, jag som tänkte komma med det. Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Räknas inte detta som en lek? å lekar får man väll inte ha? Nu ska du inte säga så mycket. Men visst, är det en "lek" = ta bort tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Okej detta är Cortez: Tror jag. Ah, en komplimang... =). Redigerad 3 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/jaymzone.gif Topp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Okej, det här är taget från ett annat forum men eftersom jag tyckte detta var kul som attan så tänkte jag att ni kanske ville pröva på detta! "Ja, eftersom jag såg tråden som heter "Bilder på forumiter" så tänkte jag starta en tråd som de kör på sweclockers. Man ska alltså lägga upp bilder på folk eller annat som man tror föreställer någon. Så om jag laddar upp en bild på Kalle Anka så tror jag den föreställer Perlan. Därför skriver jag Perlan under." REGLER: EDIT:Inga SERIÖSA personangrepp. Inga nakenbilder. Inga SERIÖSA tykna kommentarer IMG-tagga Inga direktlänkar, utan IMG-tagg. Perlan Lycka till! That's The Dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Funnylin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vänster = Pico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Om det inte är en lek sååå.. såå...... topp3 :"> http://www.ginfizz.de/photos/mac_headbanger.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nu ska du inte säga så mycket. Men visst, är det en "lek" = ta bort tråden! Detta är ju störtkul. Ah, en komplimang... =). Visst är det underbart med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) pottzork Redigerad 3 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Örhm...*host* tobias nilsson *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kaboom: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vänster = Pico. Höger = Kaboom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts