Jump to content

Vem är Gtasajten?

Lindström
 Share

Recommended Posts

Okej, det här är taget från ett annat forum men eftersom jag tyckte detta var kul som attan så tänkte jag att ni kanske ville pröva på detta!

"Ja, eftersom jag såg tråden som heter "Bilder på forumiter" så tänkte jag starta en tråd som de kör på sweclockers. Man ska alltså lägga upp bilder på folk eller annat som man tror föreställer någon. Så om jag laddar upp en bild på Kalle Anka så tror jag den föreställer Perlan. Därför skriver jag Perlan under."

REGLER:

EDIT:Inga SERIÖSA personangrepp.

Inga nakenbilder.

Inga SERIÖSA tykna kommentarer

IMG-tagga

Inga direktlänkar, utan IMG-tagg.

la_perle_483261_0.jpg

Perlan

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 595
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, det här är taget från ett annat forum men eftersom jag tyckte detta var kul som attan så tänkte jag att ni kanske ville pröva på detta!

la_perle_483261_0.jpg

Perlan

Lycka till!

Haha! Man om man vet hur en viss person ser ut, ska man visa en bild på hur man trodde den såg ut?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ja, eftersom jag såg tråden som heter "Bilder på forumiter" så tänkte jag starta en tråd som de kör på sweclockers. Man ska alltså lägga upp bilder på folk eller annat som man tror föreställer någon. Så om jag laddar upp en bild på Kalle Anka så tror jag den föreställer Perlan. Därför skriver jag Perlan under."

REGLER:

EDIT:Inga SERIÖSA personangrepp.

Inga nakenbilder.

Inga SERIÖSA tykna kommentarer

IMG-tagga

Inga direktlänkar, utan IMG-tagg.

la_perle_483261_0.jpg

Perlan

Lycka till!

That's The Dude!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor