Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Köpte det för ett tag sedan och blev lite små besviken på det! Kort som 17 och samma grej hela tiden + att det dessutom var för lätt! Det verkar grymt skoj på tv-reklamen men rekomenderar inte ett köp! Har inte provat online, kanske det är roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tyckte inte häller det var bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Verkar rätt enformigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det är en FPS av arkadtyp. Därför det verkar lite enformigt. Jag har spelat demot och det verkade skoj. Saken blev bättre av att David Duchovny gör rösten för huvudpersonen och Marilyn Manson gör två röster också. Jag odlar en buske där detta spel ska växa ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Spelet såg inte så köpvärt ut och det var rätt fula monster. Men har inte spelat spelet så jag kan nog inte säga så mycket mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts