Mateu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Det finns många här som INTE spolier varnar här. över hälften kanske har varvat GTA Sa men för dem som inte har gjort det. jag det förstår ju ni, ingen vill ju att man ska avslöja hela storyn. Det står ''varning för spoliers'' men alla nya kanske inte vet vad det är. och dessutom så borde man Spolier varna mycket mera än vad vi gjör nu. Spolier = avslöjande innehåll ifrån storryn http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=idx kolla. varna ändå Redigerad 3 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det heter spoiler bara så att du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Och du borde inte lägga dig i så mycket Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Och du borde inte lägga dig i så mycket Mateu ORd. Står de spoiler får man skylla sig själv om man vill läsa eller inte och spoiler betyder inte bara berätta hur storyn är SA... edit: posta detta i allmänt eller nån annan stans. spoilervarna gäller inte bara i SA .. Redigerad 3 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hmm, nu blev jag nyfiken. Varför länkar du till Index? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Och du borde inte lägga dig i så mycket Mateu Wörd. Redigerad 4 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men spela roll om man får reda på det...men visst.....Jag visste inte ens vad spoiler var så nu vet man ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det han säger är ju jättebra . Tänk på att varna för spoilers. Jag bryr mig själv inte om spoilers eller så. Men det finns andra som kanske gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det han säger är ju jättebra . Tänk på att varna för spoilers. Jag bryr mig själv inte om spoilers eller så. Men det finns andra som kanske gör det. W0rd på DIG. vadå lägga sig i? själv råka jag läsa av misstag massa saker som avslöjar storyn (eftersom folk inte spoiler-varnar), inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Spolier = avslöjande innehåll ifrån storryn Spoiler = Förstöra och inte Avslöja story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Spoiler = Förstöra och inte Avslöja story. Saxat från Susning/Wikipedia: En spoiler (jämför engelska spoil, förstöra) är en sammanfattning eller beskrivning av handlingen i exempelvis en film som avslöjar så pass mycket att det kan tänkas förstöra för läsaren/lyssnaren, då filmupplevelsen sällan blir lika bra om man i förväg vet vad som kommer att hända. Så båda har rätt i vad en spoiler definieras som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts