darkjak Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Thx men det är ingen ak4 jag trodde jag hadde förklarat ett det är en annan model ändra till g3sg1 för att det är en g3sg1 inget annat! OK, men jag undrar om du skulle kunna vara sjyst och typ göra om modellen lite, till en AK4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 OK, men jag undrar om du skulle kunna vara sjyst och typ göra om modellen lite, till en AK4... Nej det pallar jag inte då måste jag mappa om hela skiten igen + så e ak4 skit ful kan ju ha m4 som militärens vapen, sverige använder ju trots allt utländska vapen med o ak4 e från tyskland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej det pallar jag inte då måste jag mappa om hela skiten igen + så e ak4 skit ful kan ju ha m4 som militärens vapen, sverige använder ju trots allt utländska vapen med o ak4 e från tyskland... Modifierad av bofors. M4 finns inte i sverige. Bara M16, och det är den gamla generationen, som bara kan bursta, och inte e semiautomatisk. M4 ska ersättas av AK5 (så om du vill göra nåt nytt vapen o inte kan komma på nåt själv, gör en sån), men vi vill ju ha så många svenska vapen som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag håller på att översätta texterna i spelet till svenska. Alltså, american.gxt som finns i "GTA San Andreas/text" Bara så ni vet, så inte flera sitter och översätter grejset Btw, om någon/några tänker göra nya uppdrag så kan jag vara manusförfattare Och jag är självklart med i "modgänget" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Modifierad av bofors. M4 finns inte i sverige. Bara M16, och det är den gamla generationen, som bara kan bursta, och inte e semiautomatisk. M4 ska ersättas av AK5 (så om du vill göra nåt nytt vapen o inte kan komma på nåt själv, gör en sån), men vi vill ju ha så många svenska vapen som möjligt! Det enda svenska vapnet jag ska göra e tec9 Du har inte ändra till g3sg1 än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Här är manyerna till max hamburgerresturant vad tycks?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Några stavfel annars var det okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Några stavfel annars var det okej Vad för stav fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 1 kilos- hamburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 T ex "Salad" ska vara Sallad, "Äppel paj" ska vara Äppelpaj. Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 1 kilos- hamburgare Om cj äter många sånna så är det inte konstigt att han blir så fet he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_styler Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Får jag va me?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det enda svenska vapnet jag ska göra e tec9 Du har inte ändra till g3sg1 än Du grim, Tec9 är inget svenskt vapen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Du grim, Tec9 är inget svenskt vapen ! Jo den gjordes här 60-70 sen vidare utväcklades den i usa och soldes i stormarknader sålde inte så bra här för vi svenska köper ju oftast mat i våra stormarknader Redigerad 11 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Här är manyerna till max hamburgerresturant vad tycks?? Kommentarerna om fiskburgare o sallad bör du ta bort... Känns inge vidare seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kommentarerna om fiskburgare o sallad bör du ta bort... Känns inge vidare seriöst! Jag ska det den är inte färdig det var bara ett litet skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kan påpeka att GTA-spelen är inte så vidare seriösa heller Tycker det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kan påpeka att GTA-spelen är inte så vidare seriösa heller Tycker det är kul Det var samma sak jag tänkte på men om du inte gillar det så kan jag ändra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men det skulle vara bra med lite svenska repliker okså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts