GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad ska man ha för program för att texturera viggen? IMG Tool brukar man väl använda? Eftersom jag bara kan texturera i GTA-spelen så får jag väl hålla på med texturer, måste bara införskaffa en kopia av GTA: San Andreas till PC först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men det går inte att öppna den med IMG Tools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men det går inte att öppna den med IMG Tools Det finns väl ett IMG Tool för GTA3, ett för Vice City och ett för San Andreas? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Men filen är en .3ds som man kan öppna med zmodeler och 3ds max (säkert fler program). Men den går inte öppna med img tool. Redigerad 10 juli, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Okej...fan att jag tog bort mitt Zmoddeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nu drar vi igång igen för typ fjärde gången! Jag vet att det föregående försöken har blivit relativt misslyckade, men nu börjar vi om! Vi har ett helt nytt spel att gå lösa på, och vi tänker göra allt vi kan för att få fram den rätta Sverigekänslan! Detta är på gång, eller färdigt: AK4 Sverigelinne http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/sasasa.JPG Öken till fjäll Detta har funnits till VC, som vi hoppas få till SA Volvo V70 (+polisbil) Polisskins Militärskins Säposkins Nationella insatsstyrkan Polishelikopter Kan du editera att den inte heter ak4 och skriva att den e min under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan du editera att den inte heter ak4 och skriva att den e min under? Varför ska det stå att det är din för? visst, de e din men vembryr sig? Jag tror alla vet att det är din för att det är nästan bara du som gör vapen.. och då kan han ju likagärna skriva vem som gjorde sverige linet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag skulle vilja vara med och göra om sa till sverige men jag är inte så jätte bra på modding jag kan editera txd och jag ska försöka lära mig ändra dff modeler om jag bara kan hitta ett dff filter till zmodeler v,2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kollade runt i gta3.img-filen och hittade en fil vid namn snow.txd... använd den till marken vettja! Tro inte att jag är med i gruppen nu bara för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag skulle kunna göra om burger shot till macdonalds max eller burger king om inte någon anan har något anat förslag eller redan gjort det så skulle jag kuna fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför ska det stå att det är din för? visst, de e din men vembryr sig? Jag tror alla vet att det är din för att det är nästan bara du som gör vapen.. och då kan han ju likagärna skriva vem som gjorde sverige linet också? För att det e MIN du vill jag ha mitt namn på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jag skulle kunna göra om burger shot till macdonalds max eller burger king om inte någon anan har något anat förslag eller redan gjort det så skulle jag kuna fixa det Det finns redan en mod som gör om det till Burger King. Jag tycker att det är lika bra att satsa på den isf. Det bästs vore ju att göra om det till Max istället, så blir det ännu mer svenskt. _________ Håller med dig Grim, självklart ska det stå att du har gjort den. Redigerad 10 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Det finns redan en mod som gör om det till Burger King. Jag tycker att det är lika bra att satsa på den isf. Det bästs vore ju att göra om det till Max istället, så blir det ännu mer svenskt. _________ Håller med dig Grim, självklart ska det stå att du har gjort den. Okey jag kan fixa den till max Redigerad 10 juli, 2005 av icy_fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan du editera att den inte heter ak4 och skriva att den e min under? Om du ska va så petig... visst Men jag har fortfarande med att den kallas AK4 i sverige. Vad har du emot att vi kallar den AK4? Det är bara en försvenskad beteckning! Och här har jag en lista på lämpliga namn på bilbyggarbutikerna: Realcar http://www.bilsport.se/bild_arkiv/15/00000007715.gif MDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför ska det stå att det är din för? visst, de e din men vembryr sig? Jag tror alla vet att det är din för att det är nästan bara du som gör vapen.. och då kan han ju likagärna skriva vem som gjorde sverige linet också? Credits är credits. De flesta förstår nog vad jag menade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ah, nu har jag införskaffat en kopia av GTA: San Andreas till PC Nu är det bara att börja modda då, vad ska jag göra för texturedititationer då? @darkjak: Öh, sött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Credits är credits. De flesta förstår nog vad jag menade där. Ja, nu står det där, så var vänliga och gå on-topic! Och vaddå sött? Redigerad 10 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Och här har jag en lista på lämpliga namn på bilbyggarbutikerna: Realcar http://www.bilsport.se/bild_arkiv/15/00000007715.gif MDS Jag kan ta på mig att fixa Transfender och Wheel Arch Angels till svenska varianter, är det okej? Redigerad 10 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag kan ta på mig att fixa Transfender och Wheel Arch Angels till svenska varianter, är det okej? Yo a lifesaver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja, nu står det där, så var vänliga och gå on-topic! Och vaddå sött? Thx men det är ingen ak4 jag trodde jag hadde förklarat ett det är en annan model ändra till g3sg1 för att det är en g3sg1 inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts