GRIM(back Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Men förfan grim, tanken men gta sweden är att dem ska a kul o e nöjda över det, dem kanske är nöjda över det och så, det är ju själva tanken, och om andra inte gillar det så är det ju bara för dem att inte använda modden Men mods är ju för andra, sen är det ju ett + om man gillar dom sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Men mods är ju för andra, sen är det ju ett + om man gillar dom sj Visst är tanken att vi ska dela med oss. Men det är våra (dom som jobbar på det) åsikter som går först. Vet att det är så med Silent Heroes, där man, trots mindre folkuppror vägrar att sätta in Gripen på en enda bana... Vi har gjort "folket" till viljes relativt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mauritzjr Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 hej var kan man ladda ner den nya gta swe ? ja bara undrar sen en anna sak när man gör hus eller nått på skethup hur kan man använda det i gta SA då tack på förhand:) hur ser ja moddarna på gta-sweden.com?? ja kommer till en konsitg sida bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mauritzjr Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 ja vill ha den svenska abulansen o taxin var kan man hitta dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Varför dra upp en 3 år gammal tråd ? sök på google ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Precis, google is your freind, annars kontakta han eller hon som har gjort moddet och fråga om han eller hon fortfarande har det kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mauritzjr Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Precis, google is your freind, annars kontakta han eller hon som har gjort moddet och fråga om han eller hon fortfarande har det kvar. ok ! vem e de som har modden?? :S ja vet inte vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 ok ! vem e de som har modden?? :S ja vet inte vem kolla första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mauritzjr Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 kolla första posten. okok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag får väl fortsätta på den här gamla tråden då... Nu har ju GTA IV släppts för PS3 och XBOX 360 om jag inte har fel. Och förhoppningsvis så tar det inte så värst lång tid innan det släpps till PC om det nu ska göras. Kommer någon försöka göra GTA Sweden till GTA IV? För GTA Sweden till GTA SA är det ju helt dött här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag får väl fortsätta på den här gamla tråden då... Nu har ju GTA IV släppts för PS3 och XBOX 360 om jag inte har fel. Och förhoppningsvis så tar det inte så värst lång tid innan det släpps till PC om det nu ska göras. Kommer någon försöka göra GTA Sweden till GTA IV? För GTA Sweden till GTA SA är det ju helt dött här... Det släpps den 29:e april till PS3 och Xbox 360, men när/om det kommer till PC vet vi inte. Förmodligen dyker det upp nån gång vid sommaren 2009, men det är ju bara gissningar. Att modda det spelet blir nog otroligt svårt, men det borde gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Det släpps den 29:e april till PS3 och Xbox 360, men när/om det kommer till PC vet vi inte. Förmodligen dyker det upp nån gång vid sommaren 2009, men det är ju bara gissningar. Att modda det spelet blir nog otroligt svårt, men det borde gå. Jag tror jag håller med om att modda det kanske kan bli svårt. Det är ju mycket möjligt att det är ett helt nytt system med textures och annat nu när det inte ser ut som GTA 3 längre. Då måste man haxa det på nytt och komma på hur man extraherar textures, ljud, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Som ni kanske vet håller jag och ett antal andra på med en mod till HL2 som heter lionhearts. Jag undrar om någon är sugen på att bidra. Exempelvis x2000-modellen som nån höll på med skulle vara fin att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts