darkjak Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Sammanföra hur? Sunshine Volvos eller Volvo Autos? Volvocenter är ju en omtexturering av Sunshine Autos! Då kan väl nån texturera om Sunshine Autos till SA med hjälp av det modpacket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det finns redan på En hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det finns redan på En hemsida... Menar du det om du syftar på darkjak så tror jag nog att han vet det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Okej men de verkar gå trökt nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Okej men de verkar gå trökt nu.. Ja fast snarare död som tupac, and stay dead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ska jag vara ärlig tror jag aldrig att gtasajtens GTA sweden kommer gå genom på något av gta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ska jag vara ärlig tror jag aldrig att gtasajtens GTA sweden kommer gå genom på något av gta spelen Joo, om dom kämpar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Joo, om dom kämpar lite Lite? dom får kämpa till max allihopp, nästan 90% av dom har nästan ingen erfarenhet alls av modding det är som att skicka upp mongolider i rymden för att rädda världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Tycker den ska skrota detta Project ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Tycker den ska skrota detta Project ! Jo det verkade så tills någon trog upp topicen igen men låt den Rest In Peace R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Om vi har tur blir projektet klart när nästa GTA kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Om vi har tur blir projektet klart när nästa GTA kommer ut. Ja men palla ha modden till ett gammalt spel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Ja men palla ha modden till ett gammalt spel då Det kommer från rätt mun. High-poly vapen till VC när SA har varit ute i månader. Du verkar vara rädd för konkurrens. Och sen så lever Tupac, biatch. Redigerad 22 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Det kommer från rätt mun. High-poly vapen till VC när SA har varit ute i månader. Du verkar vara rädd för konkurrens. Och sen så lever Tupac, biatch. Det är för att jag börjat spela vc igen o inte gillar lo poly vapnen i vc så kan jag ju lika gärna släppa vapnen till dom som inte har Sa, Desutom Släpper jag snart volume II till SA o sen volume III Och jag är inte rädd för konkurens vem ska konkurera med mig? jag är den framgångsrikaste vapen moddaren, jag gör redan vapen till ett nybörjat spelföretag så STFU Redigerad 22 november, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Det är för att jag börjat spela vc igen o inte gillar lo poly vapnen i vc så kan jag ju lika gärna släppa vapnen till dom som inte har Sa, Desutom Släpper jag snart volume II till SA o sen volume III Och jag är inte rädd för konkurens vem ska konkurera med mig? jag är den framgångsrikaste vapen moddaren, jag gör redan vapen till ett nybörjat spelföretag så STFU Ja men palla ha modden till ett gammalt spel då Där ser du, du spelar VC igen trots att det är gammalt. Och du fixade en modd till det för att du inte gillade hur det såg ut orginal. Samma sak som om nån skulle gilla den här modden när den blir färdig, trots att SA lär vara gammalt då. Så din quote som jag skrev där uppe så skriver du emot dig själv. Du verkar ju riktigt smart. Och sen när det kommer ett nytt GTA-spel till PC, så kanske nån fortfarande spelar SA., och vill ha en modd... precis som du. Hej smartskalle. Vem ska konkurrera med dig? Hehe, jadu... en hel del. Du gör bara vapen till GTA-spelen. Och du jobbar ensam. Sen finns det stora moddar med flera saker i sig... än bara vapenmoddar. Jasså, så du är framgångsrikaste? Du har inte kollat på de andra som jobbat i branschen i flera år antar jag. Och du har inte ens hållt på i 1 år. Och de som jobbar för kända spelföretag. Ditt spel som du jobbar med har jag inte hört ett piss om förrän nån gjorde reklam för det...vem var det nu igen...just det, du. När ditt spelföretag har kommit nånstans kan du komma och prata igen. Och vad gör du ens i den här tråden om du inte är rädd för konkurrens...? För att bara klaga på saker. Det är det enda du gör. Överallt. Förutom i dina egna trådar. Håll dig i dina jävla trådar, ingen vill ha dig i nån annan tråd med din otrevliga attityd utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ska jag vara ärlig tror jag aldrig att gtasajtens GTA sweden kommer gå genom på något av gta spelen GTAsajtens? GTA:Sweden är helt fristående från GTAsajten. Vi använder bara det här forumet för att rekrytera folk! Vi har en egen hemsida med ett eget forum: www.gta-sweden.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Där ser du, du spelar VC igen trots att det är gammalt. Och du fixade en modd till det för att du inte gillade hur det såg ut orginal. Samma sak som om nån skulle gilla den här modden när den blir färdig, trots att SA lär vara gammalt då. Så din quote som jag skrev där uppe så skriver du emot dig själv. Du verkar ju riktigt smart. Och sen när det kommer ett nytt GTA-spel till PC, så kanske nån fortfarande spelar SA., och vill ha en modd... precis som du. Hej smartskalle. Vem ska konkurrera med dig? Hehe, jadu... en hel del. Du gör bara vapen till GTA-spelen. Och du jobbar ensam. Sen finns det stora moddar med flera saker i sig... än bara vapenmoddar. Jasså, så du är framgångsrikaste? Du har inte kollat på de andra som jobbat i branschen i flera år antar jag. Och du har inte ens hållt på i 1 år. Och de som jobbar för kända spelföretag. Ditt spel som du jobbar med har jag inte hört ett piss om förrän nån gjorde reklam för det...vem var det nu igen...just det, du. När ditt spelföretag har kommit nånstans kan du komma och prata igen. Och vad gör du ens i den här tråden om du inte är rädd för konkurrens...? För att bara klaga på saker. Det är det enda du gör. Överallt. Förutom i dina egna trådar. Håll dig i dina jävla trådar, ingen vill ha dig i nån annan tråd med din otrevliga attityd utan anledning. Orka läsa ditt lilla jul brev till tupac o tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Orka läsa ditt lilla jul brev till tupac o tomten Det är för att jag har rätt, och du har precis insett det, även det att du inte är så smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Kan inte göra annat än att hålla emd cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Håller med Cortez och Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts