FoxtroT Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Lite väl platt på sidorna... Men grillen e verkligen grym! Ser fram emot då den blir färdig... En fråga bara: vilken sorts 240 är det? en: eller en: Troligen en 242 GLE, inte amerikanska fronten, blä för den. allså första bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Här: al3xv4@yahoo.com Wohoo! Ska maila ikväll... Vill bara säga en sak: Än så länge tar vi emot ALLA fordon som moddas till SA (sålänge dom är acceptabel kvalitet, och inte redan har gjorts av nån annan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ville bara säga att vi har haft mycket lycka på sistånde. Vi har fått alla Sajkos bilar konverterade (utom 760'n), vi har fått tillstånd till att ha med en Saab 9000, en Volvo 850, en Volvo FH6:a, en snubbe ska färdigställa vår Volvo valp, och så har vi fått med oss en ny kamrat som ska göra autoinstallerm dela med sig av sina bilar (fyra stycken). Dessutom har en tysk konverterat en Volvo S80 och en Saab 9-5 åt oss (och han har varit bussig nog att kontakta upphovsmannen, och fråga om tillstånd). Tyvärr måste vissa förändringar göras på Sajkos 240 (Hjulen är på tok för stora) och 9-3:a (där kommer det inte fram några hjul alls), men dessa ska utföras av nooby snarast! Mer info på www.gta-sweden.com. Den som säger att GTA:Sweden bara ska va en hög texturmoddar kommer till att få ångra sig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 När man skall konventera en bil från VC/GTA3 till SA, är det bara att man behöver fullversionen av Zmod2, importera bilarna och spara som .dff format till SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 När man skall konventera en bil från VC/GTA3 till SA, är det bara att man behöver fullversionen av Zmod2, importera bilarna och spara som .dff format till SA? Antar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Han som konventerade bilarna (nooby) hade inte äns zmod 2, han hade bara 3d studio max eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men kommer det bli något mer än bilar och texturmods? Först om ni kommer att göra nya hus osv blir jag imponerad. Har du läst den här tråden:Hus Eller gått in på vårt forum: Hus GTA:Swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Japp, det har jag. Men frågan är om ni kommer placera ut huset på valfritt ställe eller om ni kommer att bygga en egen plats åt den eller liknande. Läs tråden ordentligt för fasen! Vi bygger ett helt samhälle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Läs tråden ordentligt för fasen! Vi bygger ett helt samhälle! Men du, hur i hel-ete ska ni göra med träden? finns inte så många palmer här i motala iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Japp, det har jag. Men frågan är om ni kommer placera ut huset på valfritt ställe eller om ni kommer att bygga en egen plats åt den eller liknande. Mitt kommer iaf att ersätta ett hus i Los sanstos.. typ cjs hus eller nån mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här var vi trevliga. Om du har sådana problem att svara på en sådan enkel fråga, ja, hur går det då när du skall modda. Bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vad alla klagar. Låt dom hålla på med sin mod om dom nu tycker det är kul! Kan säga att moden tog ett litet steg närmare slutet idag tack vare mig Sebbe a.k.a SlewME vet vad jag pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vad alla klagar. Låt dom hålla på med sin mod om dom nu tycker det är kul! Kan säga att moden tog ett litet steg närmare slutet idag tack vare mig Sebbe a.k.a SlewME vet vad jag pratar om Med slutet menar du att den håller på att bli klar hoppas jag..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 När beräknas modden vara klar? Ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 När beräknas modden vara klar? Ungefär? Aldrig. Men vi är närmre en godtycklig release! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 När beräknas modden vara klar? Ungefär? En TC(Total Convertion) blir aldrig klar det är ju det som e det roliga... men ett mod pack är på väg(tror jag)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts