Jump to content

GTA:Sweden

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 672
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gillar inte bilar, men om du försöker utmana mig så ska jag göra en cross efter vol III e färdigt

Värst en utmaning?

Du var väldigt modig...

Du har väll jobbat i Sketchup sen 1200fkr men jag har suttit i kanske en månad? :wub:

Edit: och vem fan har sagt att det kommer vara mkt polys?

Och jag tror inte din tredje modell va så fin heller.

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värst en utmaning?

Du var väldigt modig...

Du har väll jobbat i Sketchup en 1200fkr men jag har suttit i kanske en månad? :wub:

Edit: och vem fan har sagt att det kommer vara mkt polys?

Och jag tror inte din tredje modell va så fin heller.

Jag har använt sketchup i cirka 6 månader

jag sa alldrig at den var ful'

vem som säger att det komer ha mycket polys? jag kan ju se hur du gjort din model ffs jag har erfarenhet o ser att den har onödigt mycket polys, du har dragit extra sträck som inte ens begövs som addar extra polys du har faces plättar som inte används

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har använt sketchup i cirka 6 månader

jag sa alldrig at den var ful'

vem som säger att det komer ha mycket polys? jag kan ju se hur du gjort din model ffs jag har erfarenhet o ser att den har onödigt mycket polys, du har dragit extra sträck som inte ens begövs som addar extra polys du har faces plättar som inte används

Ok.

Men vad har du imot mig?

skulle det vara nån annan som gjort den skulle du tycka den var fin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.

Men vad har du imot mig?

skulle det vara nån annan som gjort den skulle du tycka den var fin.

Ta inte all kritik så personligt, försöker bara förklara så du inte görbort dig på dom större forumen.... jag gjorde bort mig ganska hårt i början tills någon försökte förklara för mig det jag sa till dig, men jag var lika trångsynt som du, men lär dig lite om hut polys lägger sej o fungerar i sketchup så kanshe du kommer någon vart..

fronten var rätt ok för ett 3:dje försök, men om du vill veta hur mitt 3:e försök såg ut så kolla i min sig på mac-11a1 så ser du, tänker dock inte lägga in den i sa pga polycount (3000) som är förmycket för en m11 den passar snarare under 1500

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte all kritik så personligt, försöker bara förklara så du inte görbort dig på dom större forumen.... jag gjorde bort mig ganska hårt i början tills någon försökte förklara för mig det jag sa till dig, men jag var lika trångsynt som du, men lär dig lite om hut polys lägger sej o fungerar i sketchup så kanshe du kommer någon vart..

fronten var rätt ok för ett 3:dje försök, men om du vill veta hur mitt 3:e försök såg ut så kolla i min sig på mac-11a1 så ser du, tänker dock inte lägga in den i sa pga polycount (3000) som är förmycket för en  m11 den passar snarare under 1500

Okej kanske var lite hård då men du behöver väll inte skriva att den liknar en lådbil, för det gör den absolut inte.

Btw: hur tar man bort wireframen eller va den heter?

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni nu ska göra SA så svenskt så möjligt så måste ni tänka på en sak: Håll kvar 90-talet, det är en av dom viktigaste delarna av SA, eller kanske tom den viktigaste! Säger det för att många tillverkar så morderna mods som Hummer H2, etc. (Fast jag har en Gallardo mod själv :wub:), och det passar inte in i spelet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så modden inte dör ut, annars sitter folk bara o snackar vad dom gör i evigheter

Helt rätt..

Om man inte har en deadline på diverse saker så tänker folk "Ach, jag gör det där sen" så blir det aldrig gjort istället.

Nu när jag är här så är det tempo som gäller och om det inte passar så är det bara att hoppa av, jag tvingar ingen.

Däremot så kommer jag att lägga upp rimliga deadlines dvs inte en dag att göra en bil osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor