GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Måste du verkligen klaga på allt som inte du har gjort? Men när man gör mods måste man var väldigt exakt med polys om han inte lärt sig sketchup o gör den till en polybeast utan att det syns så är det inte bra för sa, det orkar bara med ett vist antal polys innan det blir "övermoddat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Jag gillar inte bilar, men om du försöker utmana mig så ska jag göra en cross efter vol III e färdigt Värst en utmaning? Du var väldigt modig... Du har väll jobbat i Sketchup sen 1200fkr men jag har suttit i kanske en månad? Edit: och vem fan har sagt att det kommer vara mkt polys? Och jag tror inte din tredje modell va så fin heller. Redigerad 15 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Värst en utmaning? Du var väldigt modig... Du har väll jobbat i Sketchup en 1200fkr men jag har suttit i kanske en månad? Edit: och vem fan har sagt att det kommer vara mkt polys? Och jag tror inte din tredje modell va så fin heller. Jag har använt sketchup i cirka 6 månader jag sa alldrig at den var ful' vem som säger att det komer ha mycket polys? jag kan ju se hur du gjort din model ffs jag har erfarenhet o ser att den har onödigt mycket polys, du har dragit extra sträck som inte ens begövs som addar extra polys du har faces plättar som inte används Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag har använt sketchup i cirka 6 månader jag sa alldrig at den var ful' vem som säger att det komer ha mycket polys? jag kan ju se hur du gjort din model ffs jag har erfarenhet o ser att den har onödigt mycket polys, du har dragit extra sträck som inte ens begövs som addar extra polys du har faces plättar som inte används Ok. Men vad har du imot mig? skulle det vara nån annan som gjort den skulle du tycka den var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ok. Men vad har du imot mig? skulle det vara nån annan som gjort den skulle du tycka den var fin. Ta inte all kritik så personligt, försöker bara förklara så du inte görbort dig på dom större forumen.... jag gjorde bort mig ganska hårt i början tills någon försökte förklara för mig det jag sa till dig, men jag var lika trångsynt som du, men lär dig lite om hut polys lägger sej o fungerar i sketchup så kanshe du kommer någon vart.. fronten var rätt ok för ett 3:dje försök, men om du vill veta hur mitt 3:e försök såg ut så kolla i min sig på mac-11a1 så ser du, tänker dock inte lägga in den i sa pga polycount (3000) som är förmycket för en m11 den passar snarare under 1500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Ta inte all kritik så personligt, försöker bara förklara så du inte görbort dig på dom större forumen.... jag gjorde bort mig ganska hårt i början tills någon försökte förklara för mig det jag sa till dig, men jag var lika trångsynt som du, men lär dig lite om hut polys lägger sej o fungerar i sketchup så kanshe du kommer någon vart.. fronten var rätt ok för ett 3:dje försök, men om du vill veta hur mitt 3:e försök såg ut så kolla i min sig på mac-11a1 så ser du, tänker dock inte lägga in den i sa pga polycount (3000) som är förmycket för en m11 den passar snarare under 1500 Okej kanske var lite hård då men du behöver väll inte skriva att den liknar en lådbil, för det gör den absolut inte. Btw: hur tar man bort wireframen eller va den heter? Redigerad 15 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Okej kanske var lite hård då men du behöver väll inte skriva att den liknar en lådbil, för det gör den absolut inte. Btw: hur tar man bort wireframen eller va den heter? Du markerar allt o högerklickar smooth eller något men det behövs inte för man ska ju se hur man gjort i zmod trycker man "W" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Om ni nu ska göra SA så svenskt så möjligt så måste ni tänka på en sak: Håll kvar 90-talet, det är en av dom viktigaste delarna av SA, eller kanske tom den viktigaste! Säger det för att många tillverkar så morderna mods som Hummer H2, etc. (Fast jag har en Gallardo mod själv ), och det passar inte in i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Du markerar allt o högerklickar smooth eller något men det behövs inte för man ska ju se hur man gjort i zmod trycker man "W" Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilked datum släpps GTA Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vilked datum släpps GTA Sweden? finns inget datum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 finns inget datum... Jag kommer att sätta upp en deadline senare på saker som ska göras. Håller på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag kommer att sätta upp en deadline senare på saker som ska göras. Håller på nu. Varför behöver vi en deadline??? Varför inte göra som vissa andra "TC"'s där dom släpper ett nytt paket i varannnan vecka/månaden/kvartalet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Varför behöver vi en deadline??? Varför inte göra som vissa andra "TC"'s där dom släpper ett nytt paket i varannnan vecka/månaden/kvartalet ? Så modden inte dör ut, annars sitter folk bara o snackar vad dom gör i evigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 SÅ Nu ska ni få en NY bild, har nämligen updaterat lite grejer, kofongare m.m. Bild: Lite väl platt på sidorna... Men grillen e verkligen grym! Ser fram emot då den blir färdig... En fråga bara: vilken sorts 240 är det? en: eller en: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Så modden inte dör ut, annars sitter folk bara o snackar vad dom gör i evigheter Helt rätt.. Om man inte har en deadline på diverse saker så tänker folk "Ach, jag gör det där sen" så blir det aldrig gjort istället. Nu när jag är här så är det tempo som gäller och om det inte passar så är det bara att hoppa av, jag tvingar ingen. Däremot så kommer jag att lägga upp rimliga deadlines dvs inte en dag att göra en bil osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Här är en Bil som ni kan ha till GTA:Sweden: http://img351.imageshack.us/img351/6733/gallery643ds.jpg Hittade den på www.gta-downloads.com i får la fråga HON som har gjort den om ni ska vill ha den i Sverige-projektet .(Kan fixa mer bilder om ni vill.) Redigerad 16 oktober, 2005 av Audipower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Här är en Bil som ni kan ha till GTA:Sweden: http://img351.imageshack.us/img351/6733/gallery643ds.jpg Hittade den på www.gta-downloads.com i får la fråga HON som har gjort den om ni ska vill ha den i Sverige-projektet .(Kan fixa mer bilder om ni vill.) Hittar inte hennes e-post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hittar inte hennes e-post Jag hittar inte hennes e-post heller. Det finns ett sätt: Bli medlem i www.gtagarage.com så får du säkert den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag hittar inte hennes e-post heller. Här: al3xv4@yahoo.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts