FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Mja, om han inte bryr sig om moden i fråga så borde han inte ens skriva här om han bara är här för att klaga. Mm. Redigerad 14 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Släpps snart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Släpps snart?? GTA sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 GTA sweden? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Cortez: för att han alldrig tror att jag gör nått, bara skriver att jag gör det. Japp exakt, så lägg upå en screnie på det du gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Japp exakt, så lägg upå en screnie på det du gjort borta... Redigerad 14 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nice Man ser att det är en volvo Lycka till med arbetetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Nice Man ser att det är en volvo Lycka till med arbetetet Tack, inte för att jag tror att du tycker det men... jag ska göra om hela skiten typ, iaf bakredelen. Redigerad 14 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sir.Per och Glockalnet.. Det är ju kanon. Kommer att skriva in alla i ett Excell-ark som är moddare m.m. sedan om någon hoppar av är det lätt för mig att ta bort personen i fråga från arket så har jag bra koll på alla och vad dem gör. Kommer även att lägga upp nya hemsidan idag eller imorgon. Är den klar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Är den klar eller? Ja hemsidan är klar. Men det återstår ett problem. Jag måste få tag i jorre så han kan länka om domänen till beffo webbhotell. Sedan så har jag inte skrivit klart allt på hemsidan som ska så där, men det kan man ju skriva dit senare. Hoppas på att Jorre kan länka om domänen inom kort. http://www.beffo.mine.nu/gtaswe Testad i upplösning 1152 x 864 och i 1024 x 768. Sidan syns bra i både IE och FF. Är tacksam om ni tycker till om hemsidan, vad som är dålig, vad som ska förbättras osv. Är inte pro när det gäller PS men jag är ju inte nybörjare heller. Redigerad 15 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nice Man ser att det är en volvo Lycka till med arbetetet Var är bilden? Ser ingen nånstans! Förresten, ska 240'n vara modbar i Transfender eller dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Gta-sweden.com pekar om sin domän till en ny plats. Detta kan göra så att du fortfarande ser det gammla forumet med ett meddelande som säger att forumet är stängt. Det är bara att vänta tills din ISP har pekat om dig så kommer du att se det nya forumet med alla de tidigare inläggen på en annan server igen. Nu kan man även ladda upp filer på forumet. Enjoy. I samband med flytten så har vi även lagt upp en ny hemsida istället för jorre meddelandet. Redigerad 15 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Var är bilden? Ser ingen nånstans! Förresten, ska 240'n vara modbar i Transfender eller dylikt? Nej, jag vet inte hur man fixar sånt men det skulle vara as snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Var är bilden? Ser ingen nånstans! Mmm var e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tack, inte för att jag tror att du tycker det men... jag ska göra om hela skiten typ, iaf bakredelen. Om jag inte tyckt det hade jag väl inte skrivit? Tyckte nu att det var bra. Bättre än mina bilar! Men det kan ju bli bättre, om man kan säja så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) SÅ Nu ska ni få en NY bild, har nämligen updaterat lite grejer, kofongare m.m. Bild: Redigerad 15 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 SÅ Nu ska ni få en NY bild, har nämligen updaterat lite grejer, kofongare m.m. Bild: Liknar en lådbil, btw du borde lära dig hanter sketchup först för jag ser massa onödiga polys du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Liknar en lådbil, btw du borde lära dig hanter sketchup först för jag ser massa onödiga polys du har Men snälla, gör en bil du då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Men snälla, gör en bil du då... Jag gillar inte bilar, men om du försöker utmana mig så ska jag göra en cross efter vol III e färdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Liknar en lådbil, btw du borde lära dig hanter sketchup först för jag ser massa onödiga polys du har Måste du verkligen klaga på allt som inte du har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts