Jump to content

GTA:Sweden

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 672
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sir.Per och Glockalnet.. Det är ju kanon.

Kommer att skriva in alla i ett Excell-ark som är moddare m.m. sedan om någon hoppar av är det lätt för mig att ta bort personen i fråga från arket så har jag bra koll på alla och vad dem gör.

Kommer även att lägga upp nya hemsidan idag eller imorgon.

Är den klar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är den klar eller?

Ja hemsidan är klar. Men det återstår ett problem. Jag måste få tag i jorre så han kan länka om domänen till beffo webbhotell.

Sedan så har jag inte skrivit klart allt på hemsidan som ska så där, men det kan man ju skriva dit senare.

Hoppas på att Jorre kan länka om domänen inom kort.

http://www.beffo.mine.nu/gtaswe

Testad i upplösning 1152 x 864 och i 1024 x 768.

Sidan syns bra i både IE och FF.

Är tacksam om ni tycker till om hemsidan, vad som är dålig, vad som ska förbättras osv. Är inte pro när det gäller PS men jag är ju inte nybörjare heller.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gta-sweden.com pekar om sin domän till en ny plats. Detta kan göra så att du fortfarande ser det gammla forumet med ett meddelande som säger att forumet är stängt. Det är bara att vänta tills din ISP har pekat om dig så kommer du att se det nya forumet med alla de tidigare inläggen på en annan server igen.

Nu kan man även ladda upp filer på forumet. Enjoy.

I samband med flytten så har vi även lagt upp en ny hemsida istället för jorre meddelandet.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor