Jump to content

GTA:Sweden

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 672
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sir.Per och Glockalnet.. Det är ju kanon.

Kommer att skriva in alla i ett Excell-ark som är moddare m.m. sedan om någon hoppar av är det lätt för mig att ta bort personen i fråga från arket så har jag bra koll på alla och vad dem gör.

Kommer även att lägga upp nya hemsidan idag eller imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig gjort en mod har inte sa till dator men det sägs att de ska gå att modda iaf. det enda problemet är att ja kan inte testa moddarna nu om ja nu lyckas me nått. :P

så om nån kan lägga upp programen som behövs (gratis program) så kan ja testa att modda lite. ;)

Som ja skrev förut om nån kan titta lite så vill jag testa att göra nått men behöver programen... så om nån vet vart ja kan ladda ner programen och kan skriva de så e ja glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ja skrev förut om nån kan titta lite så vill jag testa att göra nått men behöver programen... så om nån vet vart ja kan ladda ner programen och kan skriva de så e ja glad.

Sluta spamma om dina prog detta handlar om gta swe inte om hur du ska få tagi not prog du kommer mislyckas med

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dina totalt omogna åsikter hör inte hemma här! / A.A

Så exakt vart vill du komma med det där uttalande? Är det för att visa att du ska vara taskig emot oss andra som håller på med modden bara för att du ogillar Darkjak?

Tack för stödet, du gav oss mycket hjälp vårat arbete.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så exakt vart vill du komma med det där uttalande? Är det för att visa att du ska vara taskig emot oss andra som håller på med modden bara för att du ogillar Darkjak?

Tack för stödet, du gav oss mycket hjälp vårat arbete.

Dina totalt omogna åsikter hör inte hemma här! /A.A

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så..? kommer det en screnie eller inte?

Och varför har du så bråttom plötsigt att se ett screen på en mod som kommer att finnas i GTA: Sweden paketet, alldelles nyss var du inte alls intresserad och skrek stäng tråden och gta: sweden suger och är inget att ha och kommer aldrig att släppas...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor