FoxtroT Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hur menar du då? Såhär: http://home.no.net/savoj/Volvo%20242%20Turbo1.jpg eller? I så fall e de ASGRYMT! Ja Nått i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ja Nått i den stilen. Så screenie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Sir.Per och Glockalnet.. Det är ju kanon. Kommer att skriva in alla i ett Excell-ark som är moddare m.m. sedan om någon hoppar av är det lätt för mig att ta bort personen i fråga från arket så har jag bra koll på alla och vad dem gör. Kommer även att lägga upp nya hemsidan idag eller imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Dina totalt omogna åsikter hör inte hemma här! / A.A Redigerad 14 oktober, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Dina totalt omogna åsikter hör inte hemma här! / A.A Varfor anser du att ja e kaxig ***... O hur menar du med att du hade billar att tillga... Forklara hur du menar! Redigerad 14 oktober, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har aldrig gjort en mod har inte sa till dator men det sägs att de ska gå att modda iaf. det enda problemet är att ja kan inte testa moddarna nu om ja nu lyckas me nått. så om nån kan lägga upp programen som behövs (gratis program) så kan ja testa att modda lite. Som ja skrev förut om nån kan titta lite så vill jag testa att göra nått men behöver programen... så om nån vet vart ja kan ladda ner programen och kan skriva de så e ja glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Som ja skrev förut om nån kan titta lite så vill jag testa att göra nått men behöver programen... så om nån vet vart ja kan ladda ner programen och kan skriva de så e ja glad. Sluta spamma om dina prog detta handlar om gta swe inte om hur du ska få tagi not prog du kommer mislyckas med Redigerad 14 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Dina totalt omogna åsikter hör inte hemma här! / A.A Så exakt vart vill du komma med det där uttalande? Är det för att visa att du ska vara taskig emot oss andra som håller på med modden bara för att du ogillar Darkjak? Tack för stödet, du gav oss mycket hjälp vårat arbete. Redigerad 14 oktober, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Så exakt vart vill du komma med det där uttalande? Är det för att visa att du ska vara taskig emot oss andra som håller på med modden bara för att du ogillar Darkjak? Tack för stödet, du gav oss mycket hjälp vårat arbete. Dina totalt omogna åsikter hör inte hemma här! /A.A Redigerad 14 oktober, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Dina totalt omogna åsikter hör inte hemma här! /A.A När har jag besvarat dig på ett otrevligt vis? Ge exempel, så kan vi diskutera! Redigerad 14 oktober, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 När har jag besvarat dig på ett otrevligt vis? Ge exempel, så kan vi diskutera! Ta det gärna över PM då. Detta är trots allt fortfarande GTA: Sweden tråden och inte GTA: Discuss tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har gett hyperberit 20 dagars semester från forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Så screenie? Självklart! ska bara bli klar med dom bredadeskärmarna. Men den är gjord i Sketchup så lite kantig kommer den va, men jag försöker göra det så runt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Självklart! ska bara bli klar med dom bredadeskärmarna. Men den är gjord i Sketchup så lite kantig kommer den va, men jag försöker göra det så runt som möjligt. Ser fram mot den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Waah. volvo.. 240!! SCREEN GOT DAMIT ( sen skulle ja vilja ha modden när den e klar ) Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tare lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tare lungt Så..? kommer det en screnie eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Så..? kommer det en screnie eller inte? Och varför har du så bråttom plötsigt att se ett screen på en mod som kommer att finnas i GTA: Sweden paketet, alldelles nyss var du inte alls intresserad och skrek stäng tråden och gta: sweden suger och är inget att ha och kommer aldrig att släppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Men jag ska fixa front kofongaren. varför så bråttom? Cortez: för att han alldrig tror att jag gör nått, bara skriver att jag gör det. Redigerad 14 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men jag ska fixa front kofongaren. varför så bråttom? Cortez: för att han alldrig tror att jag gör nått, bara skriver att jag gör det. Mja, om han inte bryr sig om moden i fråga så borde han inte ens skriva här om han bara är här för att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts