hyperberit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Öh... Vi har inga Volvos eller saabar ännu... Vi ska konvertera Sajkos grejer. Dessutom FINNS det en topic på GTA:Swedens forum där man frågar efter färdiggjorda bilar man kan ha med, av alla märken. Jaså jaså, nå jag fick aldrig nåt regmail så jag kom inte in dit inte, annars har jag ju några fast de beror på poly-limit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nyss börjat? detta har hållt på i över ett år o polisen använder inte glock i sverige? Jaa, GTA swe moden till SA har hållt på i över 1 år men spelet har bara funnits till PC i ett par månader. Eller vänta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jaa, GTA swe moden till SA har hållt på i över 1 år men spelet har bara funnits till PC i ett par månader. Eller vänta nu... Du läste inte mitt förra svar på den funderingen... VI HAR HAFT AVBROTT, MEN NU BÖRJAR VI IGEN, ME NY LEDARE OCH NYTT ENGAGEMANG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Du läste inte mitt förra svar på den funderingen... VI HAR HAFT AVBROTT, MEN NU BÖRJAR VI IGEN, ME NY LEDARE OCH NYTT ENGAGEMANG! Det var ju inte precis ett direkt svar till hans fundering. Hans fundering lutatde åt mera åt att spelet har bara funnits till PC ett par månader men ändå har ni hållt på att modda i ett år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jaa, GTA swe moden till SA har hållt på i över 1 år men spelet har bara funnits till PC i ett par månader. Eller vänta nu... Snacka om ägd...Nice Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Du läste inte mitt förra svar på den funderingen... VI HAR HAFT AVBROTT, MEN NU BÖRJAR VI IGEN, ME NY LEDARE OCH NYTT ENGAGEMANG! Haha, fatta ironin... Du har inte läst vad jag skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Hej alla Sverige moddare. Jag har tagit över som ledare för projektet och planerar att inte dra mig ur förens det är slutfört eller förens alla moddare har lagt av. Nu har har vi mycket arbete framför oss och det ska slutföras, rigth? Så det första jag ska göra är att kontakta sajko och be han konvertera Svenska V70 till SA eller om han vill skicka allt som behövs för att konvertera dvs en fil i Zmod format. Så vad exakt har vi att tillgå i resurser så som moddare m.m. och vad finns nu? Har vi några moddare som vill ställa upp och har vi några klara moddar? När vi har gjort upp en lista så kommer jag att se vilka som är på projektet och vad vi har och där efter så kan jag så vad som är viktigt att fixa och även se vad ni tycker är viktigt. Som sagt så är jag projektledare men det betyder inte att jag tänker bestämma själv, alla ska få sin röst hörd. Jag kommer att göra en hemsida men om någon annan vill göra en hemsida så är det bara att hojta. Fortsatta disskussioner kan forstsätta i förljande tråd. http://www.gta-sweden.com/forum/index.php?...&st=0entry605 Ni kanske vill veta lite om vad jag är för typ också, bara kommer här från intet och tror jag är någon? Jag är SlewME och heter Sebastian. Jag driver det idéella projektet Beffo webbhotell som är ett Webbhotell. Mer vad ett webbhotell är får ni ta reda på själva. Är det något jag är intresserad utav så ger jag fan på att slutföra det, så ni kan räkna med mig. När det gäller modding så har jag moddat endel i VC men inte förens nu fått upp ögonen för att modda i SA. Så för att göra något vettigt på forumet istället för att bara spamma runt och kalla folk för ”jävla guds” osv så har jag blivit projektledare för denna mod. Hoppas på att ni inte är allt för missnöjda med mig. I annat fall så KLAGA så ska jag försöka se vad jag kan göra för att bättra mig. Tycker för övrigt att det ska bli kul att sammarbeta med er. Tack för ert stöd. SlewME Projektledare Redigerad 13 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hej alla Sverige moddare. Jag har tagit över som ledare för projektet och planerar att inte dra mig ur förens det är slutfört eller förens alla moddare har lagt av. Nu har har vi mycket arbete framför oss och det ska slutföras, rigth? Så det första jag ska göra är att kontakta sajko och be han konvertera Svenska V70 till SA eller om han vill skicka allt som behövs för att konvertera dvs en fil i Zmod format. Så vad exakt har vi att tillgå i resurser så som moddare m.m. och vad finns nu? Har vi några moddare som vill ställa upp och har vi några klara moddar? När vi har gjort upp en lista så kommer jag att se vilka som är på projektet och vad vi har och där efter så kan jag så vad som är viktigt att fixa och även se vad ni tycker är viktigt. Som sagt så är jag projektledare men det betyder inte att jag tänker bestämma själv, alla ska få sin röst hörd. Jag kommer att göra en hemsida men om någon annan vill göra en hemsida så är det bara att hojta. Fortsatta disskussioner kan forstsätta i förljande tråd. Ni kanske vill veta lite om vad jag är för typ också, bara kommer här från intet och tror jag är någon? Jag är SlewME och heter Sebastian. Jag driver det idéella projektet Beffo webbhotell som är ett Webbhotell. Mer vad ett webbhotell är får ni ta reda på själva. Är det något jag är intresserad utav så ger jag fan på att slutföra det, så ni kan räkna med mig. När det gäller modding så har jag moddat endel i VC men inte förens nu fått upp ögonen för att modda i SA. Så för att göra något vettigt på forumet istället för att bara spamma runt och kalla folk för ”jävla guds” osv så har jag blivit projektledare för denna mod. Hoppas på att ni inte är allt för missnöjda med mig. I annat fall så KLAGA så ska jag försöka se vad jag kan göra för att bättra mig. Tycker för övrigt att det ska bli kul att sammarbeta med er. Tack för ert stöd. SlewME Projektledare Sjyst... Lägg upp en ny tråd på forumet o berätta detta... Spänd på att se hur det går för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Sjyst... Lägg upp en ny tråd på forumet o berätta detta... Spänd på att se hur det går för dig. Ny tråd det finns säkert över 50 gta swe trådar snälla det räcker NU!! gör en ny tråd när ni har ca 10-20 fördiga bilar vapen osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ny tråd det finns säkert över 50 gta swe trådar snälla det räcker NU!! gör en ny tråd när ni har ca 10-20 fördiga bilar vapen osv På GTA:Swedens officiella forum, mannen! www.gta-sweden.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Yeeh yeeh menar bara att man behöver ju inte bara ha saab å volvo som modden har hittils, gör några old skool roddar för dom börjar bli poppis i sverige, eller nån frän jänkare och stora pickisar Något sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Sjyst... Lägg upp en ny tråd på forumet o berätta detta... Spänd på att se hur det går för dig. Sagt och gjort.. http://www.gta-sweden.com/forum/index.php?...&st=0entry605 Alla diskussioner om detta kan tas i den tråden. Redigerad 13 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Det här börjar ta fart igen ju! En fråga bara: NÅN HÄR SOM KAN GÖRA EN AUTOINSTALLER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Som sagt tidigare så finns det några frågetecken. Så vad exakt har vi att tillgå i resurser så som moddare m.m. och vad finns nu? Har vi några moddare som vill ställa upp och har vi några klara moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har aldrig gjort en mod har inte sa till dator men det sägs att de ska gå att modda iaf. det enda problemet är att ja kan inte testa moddarna nu om ja nu lyckas me nått. så om nån kan lägga upp programen som behövs (gratis program) så kan ja testa att modda lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Trodde detta projeketet var död som en sten, men verkar som jag hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Trodde detta projeketet var död som en sten, men verkar som jag hade fel. Kan ni sluta snacka om att GTA:Swe är dött nu? Det här är fjärde gången vi startat om. Let's face it: GTA:Sweden is forever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Som sagt tidigare så finns det några frågetecken. Så vad exakt har vi att tillgå i resurser så som moddare m.m. och vad finns nu? Har vi några moddare som vill ställa upp och har vi några klara moddar? Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Som sagt tidigare så finns det några frågetecken. Så vad exakt har vi att tillgå i resurser så som moddare m.m. och vad finns nu? Har vi några moddare som vill ställa upp och har vi några klara moddar? Räkna med mig. Håller på med en Volvo 242 "street style"? tänkte att den kunde va med i moden. Tyckte det var bra att du vart ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Räkna med mig. Håller på med en Volvo 242 "street style"? tänkte att den kunde va med i moden. Tyckte det var bra att du vart ledare Hur menar du då? Såhär: http://home.no.net/savoj/Volvo%20242%20Turbo1.jpg eller? I så fall e de ASGRYMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts