Sir.Per Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Som låstes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Som låstes VA F*N??? Du kan i alla fall fortfarande ladda ner den... Här är i alla fall 3D-modellen. Texturera den åt mig är du hygglig... drak___darkjak.z3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) BUMP... Projektet leder ingen vart eller pågår det fortfarande? Skulle vara kul om projeket kom någon vart och att någon kunde göra en Svensk V70 Polisbil. Själv satt jag och gjorde en svensk polisinspektör igår, det ser man på axelklaffarna. Det finns dock Svensk polis redan eller? Kläderna är ljusar i spelet. Redigerad 10 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 BUMP... Projektet leder ingen vart eller pågår det fortfarande? De saknar ledare. Nice polis btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hmm, om öknen är omjord till fjäll. En skoter kanske skulle vara kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 De saknar ledare. Nice polis btw. Jag skulle kunna ta över bara det att jag inte är så bra på modding, visst jag kan modda om svåkvård, polis och brandkår m.m. men jag kan inte något om hur man moddar bilar etc vilket jag antar är ganska viktigt som ledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hmm, om öknen är omjord till fjäll. En skoter kanske skulle vara kul? SMART! ska försöka att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 SMART! ska försöka att göra det Skulle vara mycket tjufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag skulle kunna ta över bara det att jag inte är så bra på modding, visst jag kan modda om svåkvård, polis och brandkår m.m. men jag kan inte något om hur man moddar bilar etc vilket jag antar är ganska viktigt som ledare? Anmäl dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Mmm.. att göra om t ex Quad så man kan göra en snygg backflip med Scotern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Anmäl dig! Först bör man ju se över vad ni som håller på med GTA: Sweden tycker.. vill ni ha mig anmäler jag mig, vill ni inte så skiter jag i det. Ställning... Ja - 1st Nej - 0st Redigerad 10 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 SlewME passar perfekt att ta över, klart han ska göra det.. Auuught? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Finns ju redan svenska polisbilar att ladda hem, men då har man bara bytt färgen på nuvarande poliser i San Andreas från svart till polisblått och bytt loggan, men det skulle vara mycket finare om det i framtiden kom ut V70s =D hade passat mycke bättre,, trevligt att projektet har fått ny ledare =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Finns ju redan svenska polisbilar att ladda hem, men då har man bara bytt färgen på nuvarande poliser i San Andreas från svart till polisblått och bytt loggan, men det skulle vara mycket finare om det i framtiden kom ut V70s =D hade passat mycke bättre,, trevligt att projektet har fått ny ledare =D Nej det finns som sagt inte några v70s till SA men det kanske kommer, vore skoj. Har inte blivit ledare än, men om ni vill det så anmäler jag mig och lägger inte ner förens uppdaraget är slutfört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Nej det finns som sagt inte några v70s till SA men det kanske kommer, vore skoj. Har inte blivit ledare än, men om ni vill det så anmäler jag mig och lägger inte ner förens uppdaraget är slutfört. Jag har varit ledare förut, och jag säger att du passar. gå in på www.gta-sweden.com, så får du se den siste ledarens epost! Och som sagt: det du först och främst kommer få göra är att kontakta sajko, o be honom att lägga upp sina volvoer i Zmod-format, eller själv konvertera dom till SA... Redigerad 10 oktober, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag har varit ledare förut, och jag säger att du passar. gå in på www.gta-sweden.com, så får du se den siste ledarens epost! Och som sagt: det du först och främst kommer få göra är att kontakta sajko, o be honom att lägga upp sina volvoer i Zmod-format, eller själv konvertera dom till SA... Innan jag gör något... Vad fick dig att sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Innan jag gör något... Vad fick dig att sluta? Okunskap... Kunde knappt nåt om moding. Tröttnade dessutom. Det är ju så att så fort man får en ny ledare, så tänds intresset på nytt. Hände då jag tog över, och då Jorre tog över. Efter en tid me samma ledare, så saktar arbetet in, och folk glömmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Okunskap... Kunde knappt nåt om moding. Tröttnade dessutom. Det är ju så att så fort man får en ny ledare, så tänds intresset på nytt. Hände då jag tog över, och då Jorre tog över. Efter en tid me samma ledare, så saktar arbetet in, och folk glömmer. Ska göra mitt bästa, skickar ett mail nu. Message has been successfully relayed @ Beffo webbhotells mailserver. Redigerad 10 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Ak4 (Grimn ville inte kalla sin G3 för AK4, trots det nästan identiska utséendet) Bara för den har samma hus o vissa andra delar gör det den inte till ak4 det är en g3sg1 o du kan ju drömma om att få ha med min G3 sg1 i gta sweden så respeckt löst du lyssant när jag rättat dig om det typ 10ggr Redigerad 11 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Bara för den har samma hus o vissa andra delar gör det den inte till ak4 det är en g3sg1 o du kan ju drömma om att få ha med min G3 sg1 i gta sweden så respeckt löst du lyssant när jag rättat dig om det typ 10ggr Chill! Vilket temperamant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts