Ufosxm Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Om ni ska gå ut med modden offentligt så kan ni inte använda er av Stadium, Myrornas eller riktiga bilmärken. Visst kan ni kalla städerna för deras riktiga namn men att använda copyrightskyddade loggor och företagsnamn tror jag inte är så populärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Visa =) För jag vet bara om Polisbilarna och såna skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Visa =) För jag vet bara om Polisbilarna och såna skins. Dom ska ha BMW i GTA: Manhattan... I Halflife Rally använder man en hel massa riktiga bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Ak 5 Ak4 hade man förr i tiden. Redigerad 3 augusti, 2005 av poppe1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Är du klar med den .... lägg upp lägg upp lägg upp lägg upp (flåsande hund) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det är int du som har gjort den ju... Den är tagen från Silentheroes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ak 5 Ak4 hade man förr i tiden. Jo alla vet det, så du behöver inte visa upp andras saker om vi inte ens får använda det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Det är int du som har gjort den ju... Den är tagen från Silentheroes... Han har inte sagt att han har gjort den? eller editerade han bort det? Redigerad 3 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Den hittade jag på nätet den där bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Den hittade jag på nätet den där bilden. Kunde du inte visat den riktiga istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kunde du inte visat den riktiga istället? Den där är från silentheroes. Så här ser bössan ut i verkligheten: Här har du all fakta du kan drömma om: AK5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är dom inte klar med gtasweden snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är dom inte klar med gtasweden snart Det tror jag inte. Jag säger så här: GTAsajtens project är bara en massa drömmar och förslag det händer aldrig något med skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det tror jag inte. Jag säger så här: GTAsajtens project är bara en massa drömmar och förslag det händer aldrig något med skiten... Bättre det än att inte ha några drömmar alls. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bättre det än att inte ha några drömmar alls. (:!!! Vad har du emot mig Anders!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vad har du emot mig Anders!?! Haha, Anders?. "OK". Nej jag har absolut ingenting emot dig Mr.Magic. Men det är väl så?, det är bättre att ha drömmar än inte alls?. Om nu detta projketet är något som roar folk så kan dom väl få göra det?. Men visst, när du skriver ord till mig som, bög och fuck you, det gör ju att i mina ögon är du inte så värst vuxen av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men visst, när du skriver ord till mig som, bög och fuck you, det gör ju att i mina ögon är du inte så värst vuxen av dig. Nej jag är 12 vad förväntar du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nej jag är 12 vad förväntar du dig? Ja när du skriver att du är 22 så undrar man ju faktiskt lite.... Verkar som om du inte kan bestämma ålder?, Är det så svårt? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Ja när du skriver att du är 22 så undrar man ju faktiskt lite.... Verkar som om du inte kan bestämma ålder?, Är det så svårt? (:!!! Fina varningar där borde inte du ha cencurerat dom? edit: slarvfel. Redigerad 14 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts