darkjak Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Varför ? Om man har köpt kläderna t.ex på en resa i Italien så kan det ju va kläder man även kan ha i Sverige.. så vilka kläder som helst går att använda Går det att köpa kläder som endast finns i italien i sverige? Nope! Dessutom handlar det om att få moden så SVENSK som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jo men alla kör ju inte Vlovo o snab man kan ju köra annat med det suger u om man bara har 2 bilmärken och 3 klädmärken oc inga motorcyklar Btw:jag chatta me darkget han blev sur på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Jag sa att andra bilar kan has med i moden! Jag har till o med sagt att vi ska ha Toyota Corolla för att den e Sveriges mest sålda bil. Men Volvo o SAAB har företräde jämtemot alla andra! Redigerad 25 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Lol den där gta-sweden.com funkar ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jo men alla kör ju inte Vlovo o snab man kan ju köra annat med det suger u om man bara har 2 bilmärken och 3 klädmärken oc inga motorcyklar Btw:jag chatta me darkget han blev sur på mig Hmm så du menar att det inte finns/fanns motorcykel tillverkare i sverige? Monark, Husquarna, Och alla dom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) gta-sweden.com funkar ju inte.. EDIT: den är uppe nu. Redigerad 25 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Visst. Se bara till att dom har nåt me sverige att göra! Att de är basserade på kläder som produceras i Sverige, eller har svenska motiv är ett krav (små undantag kan göras). Tänkte mest göra tröjor med en sverige flagga och chains med samma sak. men vart ska jag lägga mina mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Tänkte mest göra tröjor med en sverige flagga och chains med samma sak. men vart ska jag lägga mina mods Kolla på www.gta-sweden.com/forum för info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Orka bli medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag skulle gärna va med! Men jag har inte råd att köpa SA och så kan jag nästan inget om moddig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Låter lovande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jo men alla kör ju inte Vlovo o snab man kan ju köra annat med det suger u om man bara har 2 bilmärken och 3 klädmärken oc inga motorcyklar Btw:jag chatta me darkget han blev sur på mig Du glömde Koenigsegg, med världens snabbast road car (Koeningsegg CCR 389km/h) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Men det är inte så många som har den Redigerad 29 juli, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jo men det är inte så många som har den Och Den är svensk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Jo men då är ju i princip vilken utländsk bil som helst mer vanlig i sverige Redigerad 29 juli, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jo men då är ju i princip vilken utländsk bil som helst mer vanlig i sverige Moden är skapad för att GTA ska kännas svenkt. Därför skaffar vi bilar som känns svenska. Och det finns två saker som kan få en bil att kännas svensk: Att den är producerad i Sverige. Att den är vanlig i Sverige. Och vi tar svenskproducerat före allt vanligt importerat grejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Okej... Btw jag har gjort om San news bilen till en tv4 bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Okej... Btw jag har gjort om San news bilen till en tv4 bil Fan.. Skulle precis göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Oj hehe sry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Glöm... Redigerad 1 augusti, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts