darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nu byter sidan Katalog .. (www.gta-sweden.com alltså.. ) Till vad? Har förresten återupptagit jobbet på draken nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Till vad? Bra fråga! Antagligen så håller Jorre på att byta server. Jag har inte varit hemma de senaste dagarna så jag vet inget darkjak, vilken drake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Bra fråga! Antagligen så håller Jorre på att byta server. Jag har inte varit hemma de senaste dagarna så jag vet inget darkjak, vilken drake? DEN HÄR draken Saab J35, en svensk klassiker som användes mellan 1960 och 1999 (och som enligt många inom försvaret var så bra att den likaväl kunde ha använts i tio år till). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hoppas den kommer upp snart iaf.. Fortsätter med kläderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hoppas den kommer upp snart iaf.. Fortsätter med kläderna.. Forumet är ju öppet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Länk dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Har liiiite problem... Hur gör man för att vända polygoner ut och in? Alltså så att den osynliga sidan blir synlig? Eller att båda sidor blir synliga? Hade typ ritningar på planet underifrån, och så gjorde jag vingen som om den vore sedd från ovansidan... Alltså blir vingen bara synlig inifrån.... Redigerad 18 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Modify-->reorient och klicka på facen som ska vändas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Modify-->reorient och klicka på facen som ska vändas Ett fel: ALLA faces ska vändas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Klicka på alla då eller välj hela objektet och tryck på reorient Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Klicka på alla då eller välj hela objektet och tryck på reorient PROBLEM SOLVED! Tack för hjälpen! Finns ett par saker jag behöver lite hjälp med att göra, för att vingarna ska bli klara: Jag behöver kopiera översidan av vingen(det är den jag har gjort) , för att få en undersida, och sedan behöver jag kopiera den hela vinden, och spegla den så jag får ett helt vingsett... Kan nån säga åt mig hur man gör? Eller kan nån göra det år mig? Den som gör det får självklart cred... *edit* Problemet e löst... Undrar om nån skulle kunna ta flygkroppen, och sätta in kockpiten från hydran åt mig...drakvingar.z3d Redigerad 18 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Har kommit rätt långt på modellen nu... Det som ska göras e att jag ska sätta dit cocpiten, rodren, texturera och sätta dit dummies... Undrar om nån kan hjälpa mig... Här är i alla fall en bild! *edit* Fick hjälp av fireblade! Redigerad 18 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ser bra ut Tack!!! Kan nån berätta för mig hur man texturerar i zmod? Eller kan nån kanske ge mig cokpiten? Kontakta mig på darkjak_noob@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Det där med klackin bäll sket sej så jag kan göra bilder till laddningskärmen istället så ni som har gjort moddar kan PMa mig så lägger jag in dom i bilderna Redigerad 24 juli, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Behöver FORTARANDE hjälp med Draken!!! Behöver hjälp med texturering o dummies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Och det går inte att komma in på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag kan kanske vara med och göra sverige kläder, chain mm. om det behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag kan kanske vara med och göra sverige kläder, chain mm. om det behövs Visst. Se bara till att dom har nåt me sverige att göra! Att de är basserade på kläder som produceras i Sverige, eller har svenska motiv är ett krav (små undantag kan göras). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Visst. Se bara till att dom har nåt me sverige att göra! Att de är basserade på kläder som produceras i Sverige, eller har svenska motiv är ett krav (små undantag kan göras). Varför ? Om man har köpt kläderna t.ex på en resa i Italien så kan det ju va kläder man även kan ha i Sverige.. så vilka kläder som helst går att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts