Jesper Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jag kann programmet å jag vet att det finns onöduga å den är inte klar. edit är mr grimm nöjd nu då?? Redigerad 14 juli, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gjorde fiskekyrkan i göteborg. Snyggt jobbat! Finns här nån som kan SCM? Tycker det skulle vara kul om man skulle kunna göra om några saker, och få en lite annorlunda designa på allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Snyggt jobbat! Finns här nån som kan SCM? Tycker det skulle vara kul om man skulle kunna göra om några saker, och få en lite annorlunda designa på allt... Som jag redan har sagt för inte så länge sen, Kaboom kanske ska göra uppdrag Och så håller jag själv på att lära mig! Btw: Jag ska släppa en liten minibeta på några mods vi fått fram än så länge! Jag behöver bara en grej till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag kann programmet å jag vet att det finns onöduga å den är inte klar. edit är mr grimm nöjd nu då?? Ja men portarna där det är rundat, du kan dra ner en del onödiga polys som knapts syns där... komihåg att hus måste hålla sig till lo-poly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 GTA Sweden BETA v1.0 är nu officiellt släppt! Läs mer på forumet här! Observera att detta är en minibeta och innehåller inte så mycket saker, vi har ju trottsallt bara hållt på i drygt 24 h med det Men det är somsagt bara ett litet smakprov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det går inte att komma in i Sidan, håller ni på att byta till en Riktig Server nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 håller ni på att byta till en Riktig Server nu? Nej, måste vara något tekniskt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nej, måste vara något tekniskt fel Nej... "tanten" (eran host) ligger å sover...*hihi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Men detta ser jag när jag försöker att gå in på sidan: PHP has encountered an Unhandled Exception Code -1073741818 at 01916CE6 men det funkar att gå in i Forumet. Redigerad 15 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Skinsen var rätt crapiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är en BETA nedladdning... Jag kommer göra grunden klart till de saker jag ska göra, sen kör jag finliret på dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är en BETA nedladdning... Jag kommer göra grunden klart till de saker jag ska göra, sen kör jag finliret på dom.. När man gör en skin så gör man den snygg från början till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Ja, först Grovjobbet och sen så gör man Finjobbet så att det ser Snyggt ut. Redigerad 15 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja, först Grovjobbet och sen så gör man Finjobbet så att det ser Snyggt ut. Hur menar du? man gör ju en skin direct. man gör ju inte lite grann på 3 sec o släpper den o säger jag gör fin jobbet sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag gör en mindre lyckad som första, så jag vet på ett ungefär hur det ska vara, senare, när det ska bli större släpp, så kommer jag att fixa finliret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur menar du? man gör ju en skin direct. man gör ju inte lite grann på 3 sec o släpper den o säger jag gör fin jobbet sen Sluta klaga! Alla skins e inte färdiga ännu, men han ville göra en mikrobeta, som han kallade det. Det innebär att han helt enkelt tog allt som var på G, och som det faktiskt jobbats nånting överhuvudtaget på. Det innebär alltså att han har fått med en massa halvfärdiga prylar! Många av de halvfärdiga prylarna som fanns med i betan, såg troligtvis bättre ut redan då betan släppts, och då en RIKTIG release (med autoinstaller o hela baletten) släpps, kommer det BARA finnas högkvalitetsprylar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mmm jag hoppas det kommer vara med bättre skins för dom här var ju skit enkelt gjorde till ex en enkel font med säpo o färgat blondt hår som var uber guult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag har skaffat nya fonter... Hade prob med den sidan jag skaffar ifrån förut.. Håret ska bli nytt.. Om jag inte hittar det jag söker innan midnatt, ska jag köra finliret på det... Jag är inte en expert skinnar.. Jag har gjort aslite sen innan, lär mig medans jag gör.. Redigerad 15 juli, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mmm jag hoppas det kommer vara med bättre skins för dom här var ju skit enkelt gjorde till ex en enkel font med säpo o färgat blondt hår som var uber guult Sluta klaga på allt och alla, alla är inte lika bra på dig att skinna och modellera eller vadfan du nu håller på med... Som sagt, det var bara ett smakprov... Det är ungefär som bilderna man ser på GTA3 Beta... Om du inte gillar texturerna i moden kan du ju ta och göra dom själv. Antingen det eller så är du tyst. Jag (och säkert alla andra) är utled på ditt tjat om att alla gör fel och att du gör mycket bättre själv! Visa det också, du kan ju säkert göra hela arbetet Sätt igång, vi väntar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Sluta klaga på allt och alla, alla är inte lika bra på dig att skinna och modellera eller vadfan du nu håller på med... Som sagt, det var bara ett smakprov... Det är ungefär som bilderna man ser på GTA3 Beta... Om du inte gillar texturerna i moden kan du ju ta och göra dom själv. Antingen det eller så är du tyst. Jag (och säkert alla andra) är utled på ditt tjat om att alla gör fel och att du gör mycket bättre själv! Visa det också, du kan ju säkert göra hela arbetet Sätt igång, vi väntar.. Lägg ner med ditt försök att vara matyr. Det leder ingenvart. Det leder endast till onödiga "bråk" här, vilket är totalt onödigt. Skärpning, har nämligen haft en dålig dag. Vet aldrig vad det kan få för konsekvenser. Och du, GRIM(back sluta upp med sådana kommentarer, jag vet att det är kritik men försök ändå att bidra till en bättre stämning är du snäll. Redigerad 15 juli, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts