darkjak Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Alla bilar stämmer in på den tiden och fotgängarna klär sig som på 90-talet Men annars så. och Radion e också från den tiden. På tal om radion kan man inte byta ut kanalerna på något sätt så man slipper alla hip-hop ? Många klär sig i stort sett som på 90-talet nuförtiden. Och så har nån satt ihop Nile City till VC-versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) I princip så kan man ju inte bara sno massa musik och sen göra en radiostation av det hela. Musik = upphovsrättskyddat = olagligt = måste ha licens för att använda blabla = jävla moraltanter Menmen, *host*, man kan ju alltid smyga in något. Jag är för att göra nya radiostationer! Btw, välkomna in i GTA Swedens forum: http://www.gta-sweden.com/forum Redigerad 13 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanskapet Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du kan ju enbart vara tyst eller sticka direkt. Tsss.. Skit samma då Tror inte vi menar samma sak då men för Darkjak sa att v70 skulle vara med fast en annan hade ju gjort om dom gamla bilarna. Trodde att den gamla polisbilen från VC skulle vara med v70 då. Så i så fall så så hade jag "fruktansvärt fel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Sluta bråka nu! Jag kommer skriva information om vad som ska bli vad i moden här! Att göra-listan hittar ni här! Ingen här som kan missionkodning och vill hjälpa till lite med nya uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Håller på med en saab 900 i 3ds max nu Kommer säkert bli skräp men annars kan ni få den om ni vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Screenshot? Lite onödigt nu när jag bara gjort så lite men det kommer sen, jag lovar... Här: dålig kvalité Redigerad 13 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Precis, vi har inte planerat nånting av det. Men för den sakens skull är det inte sagt att det inte kommer bli något av det heller. Vilket fick mig att anta att ni antagligen bara skulle göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vilket fick mig att anta att ni antagligen bara skulle göra det. Men kaboom, kan inte du göra en skaplig scm till "oss" då? du kan väll sånt? de e klart, du kanske håller på med nått annat projekt.? Redigerad 14 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tsss.. Skit samma då Tror inte vi menar samma sak då men för Darkjak sa att v70 skulle vara med fast en annan hade ju gjort om dom gamla bilarna. Trodde att den gamla polisbilen från VC skulle vara med v70 då. Så i så fall så så hade jag "fruktansvärt fel" Asså lägg märke till smilien eftre inlägget (den inneär att inlägget ej va så seriöst) Och det finns "gammla bilar" men sajkos v70 kommer användas istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här är min glock 17 Glock 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här är min glock 17 Glock 17 Du har ritat av linjerna på pistolen och sen använt push/pull eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du har ritat av linjerna på pistolen och sen använt push/pull eller? MM men den är inte klar den kommer bli bätre när den är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gjorde fiskekyrkan i göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Gjorde fiskekyrkan i göteborg. HAHAH! lol ! så jävla god makrill (stavning?) är det där.. Men! Om GBG ska vara san fierro så kan man ju byta ut fiskekyrkan mot det där vita huset i hamnen! skulle bli perfekt! Redigerad 14 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 makrill (stavning?) Rättstavat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Rättstavat Jag har en dold tallang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanskapet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Asså lägg märke till smilien eftre inlägget (den inneär att inlägget ej va så seriöst) Och det finns "gammla bilar" men sajkos v70 kommer användas istället. Smilien la jag in själv men men jag hade ju tänkt att fixa bilen så att den funkar i SA Men nu skiter jag i de någon annan kan göra de ska fixa andra saker i stället till modden. Men om du vet någon som har fixat sajkos v70 så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gjorde fiskekyrkan i göteborg. Haha, ska det inte vara något torn också? Det finns en kyrka i Las Venturas Finns det någon kyrka i Luleå man kan trycka in i spelet? Btw, Kaboom sa att han kanske kunde fixa lite uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Gjorde fiskekyrkan i göteborg. Ett tips e ju att lära dig sketchup helt innan du börjar visa du har onödig linjer där och onödiga polys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts