Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det finns ju redan polisbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag kan modda om v70 så att den funkar i SA och polis bilen. Men en fråga bara ska jag byta ut så att det står trafikpolisen göteborg och stockholm på sidan av bilen och vad nu den tredje staden heter. Ja, det är en av grejerna som var planerade att göras från själva början! Städerna som är bekräftade är Stockholm (Los Santos), och Luleå (Las Venturas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Um, vad jag vet så kommer ni inte att ändra i SCM, GXT, eller mappa, vilket betyder att denna mod bara kommer att bestå av texturer, några modeller. Textfilerna ska jag ändra. Kanske inte mappa så mycket, men nya uppdrag vore toppen! Ni kan babbla om uppdrag istället för AK4or och GS31or eller vad det nu är för skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Um, vad jag vet så kommer ni inte att ändra i SCM, GXT, eller mappa, vilket betyder att denna mod bara kommer att bestå av texturer, några modeller. Behöver jag säga någonting mer? Jag tror att de flesta förstår vad jag vill komma fram till. Ehm? Vad vet du om vad som ska göras och inte göras? Att ändra städernas namn har varit i baktanke sen lång tid tillbaka. Men jag tycker det är för tidigt att yttra sig om vad som ska ingå i modden redan nu. Vi har ju precis börjat arbetet och letar folk som är villiga att medverka. Vem vet, vi kanske får med oss någon som kan mappa. Eller vet du redan nu att vi inte kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Ehm? Vad vet du om vad som ska göras och inte göras? Att ändra städernas namn har varit i baktanke sen lång tid tillbaka. Men jag tycker det är för tidigt att yttra sig om vad som ska ingå i modden redan nu. Vi har ju precis börjat arbetet och letar folk som är villiga att medverka. Vem vet, vi kanske får med oss någon som kan mappa. Eller vet du redan nu att vi inte kommer det? Nej, det vet jag inte men ni har tydligen bara ändrat några texturer, modeller hittills, jag har inte sett att ni har planerat någonting med SCM, Mapping, osv. Redigerad 13 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej, det vet jag inte men ni har tydligen bara ändrat några texturer, modeller hittills, jag har inte sett att ni har planerat någonting med SCM, Mapping, osv. Precis, vi har inte planerat nånting av det. Men för den sakens skull är det inte sagt att det inte kommer bli något av det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanskapet Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det finns ju redan polisbilar. Jo , men ingen svensk version.. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo , men ingen svensk version.. Eller har jag fel? Kolla hemsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo , men ingen svensk version.. Eller har jag fel? Du har fruktansvärt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanskapet Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kolla hemsidan! Aja men altså du hade ju skrivit att man fick modda om sajkos polisbil till SA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanskapet Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du har fruktansvärt fel Snacka inte skit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aja men altså du hade ju skrivit att man fick modda om sajkos polisbil till SA!!! Det får man osså! Terrängbilen ska dock förbli... Tills nån gör en XC70 eller XC90 i polisversion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du kan ju enbart vara tyst eller sticka direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag hänvisar till hemsidan och forumet där all ny information kommer dyka upp. Jag har gjort polisbilar, ja. Håller även på med polishelikoptern och polismotorcykeln. För övriga diskussioner om polisgrejorna, välkommen till denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag håller på med Cluckin bell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag håller på med Cluckin bell Vad ska du göra om det till? KFC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ville bara säga till alla er som gör polisbilar och poliser att GTA Sa utt spelar sig i början av 90-talet och borde därför ha bilar / konstaplar från den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ville bara säga till alla er som gör polisbilar och poliser att GTA Sa utt spelar sig i början av 90-talet och borde därför ha bilar / konstaplar från den tiden Jo, SA, men vi vill helt enkelt ha atmosfären av att vara i Sverige. Tidsperiod spelar ingen roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo, SA, men vi vill helt enkelt ha atmosfären av att vara i Sverige. Tidsperiod spelar ingen roll... Alla bilar stämmer in på den tiden och fotgängarna klär sig som på 90-talet Men annars så. och Radion e också från den tiden. På tal om radion kan man inte byta ut kanalerna på något sätt så man slipper alla hip-hop ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag skulle kunna fixa glock 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts