DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är min för ljus? Tycker den är nästan mörkblå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är min för ljus? Tycker den är nästan mörkblå! Man måste se skinnet ingame för att se den korrekta färgen.. Mina polisbilar blir mycket mörkare på bild än i spelet. Iofs, jag har ju "Brightness" på fullt i spelet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Mjoo... jag ska försöka göra den som på bilden darkjak postade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Registrera er och posta i GTA-Swedens forum istället GTA Sweden Forum http://www.gta-sweden.com <-- kortadress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sLy^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Håller på att gö om bensinstationerna till statoil om de e nått att ha med http://aeger.kicks-ass.net/statoil.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Håller på att gö om bensinstationerna till statoil om de e nått att ha med http://aeger.kicks-ass.net/statoil.jpg Jag minns att det fanns en liknande mod till GTA3, en som gjorde om mackar till Q8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Håller på att gö om bensinstationerna till statoil om de e nått att ha med http://aeger.kicks-ass.net/statoil.jpg Hm, vart hittar ni .txd-filerna till allt? Fin mack! Kan vi säkert ha med i moden. Redigerad 12 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Men lägg upp bilden i Bild-galleriet i det nya forumet. Redigerad 12 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men lägg upp bilden i Bild-galleriet i det nya forumet. Forumet kommer ändå bytas ut till IPB ganska snart, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har du fått upp forumet snart Jorre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har du fått upp forumet snart Jorre? Först la vi upp IPB 2.0.4, men Jorre tyckte inte det var snyggt. Så nu försöker vi byta till IPB 1.3, lite installationsproblem dock. Men det kommer säkert gå bra! Förhoppningsvis.. Eller, öh.. något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har ett förslag los santos=stockholm san fierro=arvidsjaur las venturas=strängnäs bara ett litet förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Strängnäs? En by utanför Enköping? Snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej men google, och så känner jag folk som gjort militären och en som jobbar inom militären. (fan vilket iq du har ibland ) Jag kan upplysa dig om min grImme vän att man har alltid samma IQ. Tror inte att man kan förlora eller öka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har ett förslag los santos=stockholm san fierro=arvidsjaur las venturas=strängnäs bara ett litet förslag Yay!, Arvidsjaur... det skulle passa kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad jag har märkt så är forumet uppe nu... På GTA-Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad jag har märkt så är forumet uppe nu... På GTA-Sweden Det stämmer bra! Nu har vi fixat igång allting så ni är hjärtligt välkomna in och börja posta! Angående namnen är det i nuläget såhär: Los Santos = Stockholm San Fierro = Göteborg Las Venturra = Luleå/Kiruna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det stämmer bra! Nu har vi fixat igång allting så ni är hjärtligt välkomna in och börja posta! Angående namnen är det i nuläget såhär: Los Santos = Stockholm San Fierro = Göteborg Las Venturra = Luleå/Kiruna Um, vad jag vet så kommer ni inte att ändra i SCM, GXT, eller mappa, vilket betyder att denna mod bara kommer att bestå av texturer, några modeller. Behöver jag säga någonting mer? Jag tror att de flesta förstår vad jag vill komma fram till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Det kommer att vara översatt text okså, men det skulle vara fantastiskt kul om det skulle kunna bli en presis kopia av Stockholm, Göteborg,Kiruna/Luleå, och att dom kunde tala svenska, men det skulle ta åratal, det får väl bli i framtiden då, kanske till GTA4, och med lättare Editor, Dessutom så skulle ni behöve många fler moddare. Redigerad 13 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanskapet Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag kan modda om v70 så att den funkar i SA och polis bilen. Men en fråga bara ska jag byta ut så att det står trafikpolisen göteborg och stockholm på sidan av bilen och vad nu den tredje staden heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts