Moongoose Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Måste hitta en bra, blå färg Typ den som de svensk pilos bilarna har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Nån som vet vad polisskinnen heter i gta3.img, eller de kanske ligger i nån annan fil? Redigerad 12 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Måste hitta en bra, blå färg Testa med #0000CC Redigerad 12 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Nån som vet vad polisskinnen heter i gta3.img, eller de kanske ligger i nån annan fil? De heter: Lapd1, lapdm1, lvpd1, lvpdm1, sfpd1 och sfpdm1 och ligger i gta3.img Redigerad 12 juli, 2005 av icy_fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Testa med #0000CC Har du kollat i carcols.dat filen någongång? Man skriver inte in hexkoder i något program, och vips så har bilen den färger, om du tror det.. Nesh, det är råkodning som gäller! Jag har fixat en rolig blå färg, som borde passa bra Måste bara hitta polishelikoptern, den har totalt försvunnit från spelet. Kan inte ens få fram den med en spawner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Är denhära blå färgen för ljus? EDIT: inte klar, sa det bara så att ingen ovetande kommenterar.. Redigerad 12 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 @dimpz: Va, en snut? Btw, Jorres gta-sweden sida är uppe nu! http://www.gta-sweden.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jo en snut!, fel färg? Snygg sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jo en snut!, fel färg? Snygg sida! Polisen på bilden är ju ett original, så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Btw, Jorres gta-sweden sida är uppe nu! På crew sidan står att darkjak är projektledare...han säger att jorre är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 På crew sidan står att darkjak är projektledare...han säger att jorre är det. De har väl inte hunnit ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 @dimpz: Va, en snut? Btw, Jorres gta-sweden sida är uppe nu! http://www.gta-sweden.com Tant102 Hans hosting är ju rolig. Vem köpte domänen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Polisen på bilden är ju ett original, så att säga Vadå orginal? Den är ju blå, eller skjortan och byxorna är det... inte ärmarna. jag har bara ändrat färgen hittills, inga bilder eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vadå orginal? Den är ju blå, eller skjortan och byxorna är det... inte ärmarna. jag har bara ändrat färgen hittills, inga bilder eller nåt Jag tycker den ser svart ut! @Anathema: Jorre, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Som GTaJäGaReN redan påpekat har sidan kommit upp. Det är dock bara en tillfällig sida som snart ska bytas ut mot en snabbare och mer funktionsduglig. Men forumet kommer bestå så ni kan besöka det för vidare information. Jag är lite upptagen just nu, kommer uppdatera denna posten senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kanske skärmen som är mörk, nån annan som ser en blå polis? Är den för ljus eller för mörk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kanske skärmen som är mörk, nån annan som ser en blå polis? Är den för ljus eller för mörk? Jag fick samma problem med mina polisbilar förut, när jag fotograferade dem. Testa att göra bilden ljusare i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men då blir ju färgen ljusare... ska ta ett riktigt screenshot! Återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är denhära blå färgen för ljus? EDIT: inte klar, sa det bara så att ingen ovetande kommenterar.. SÅ HÄR ser en polis ut! Din e PÅ TOK för ljus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts