FoxtroT Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Klart du får men typ lampa och sånt kanske passar mer på sniper typ Jaa, men nu är ju inte det här en sniper. Det är en AK4 med lampa, det finns ju säkert nån med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Aja gör som du vill glocalnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jaa, men nu är ju inte det här en sniper. Det är en AK4 med lampa, det finns ju säkert nån med det Sniper gevär använder verkligen inte lampa snarare laser i få tillfällen mest på film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Aja gör som du vill glocalnet. Glockalnet, Jaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Sniper gevär använder verkligen inte lampa snarare laser i få tillfällen mest på film... Sorry (vet att jag har fel angående vapen när du säger ngt annat ^^) Förlåt för felstavning glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag tycker glocalnet ska ta bort lampan för militären använder utan lampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag tycker glocalnet ska ta bort lampan för militären använder utan lampa. Så du ligger i hemvärnet du GRIM? (:!!! Nejmen en sak jag vet är att prickskyttgevär (Sniper som jänkarna säger så fint) inte använder lampa. I så fall till vilken funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men, ni bör okså döpa alla "gator" till Stockholms/Göteborgs och Kirunas, och för att få en äkta känsla att man är i staden så behöver ni bygga nya hus, som Stadshuset i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Så du ligger i hemvärnet du GRIM? Nejmen en sak jag vet är att prickskyttgevär (Sniper som jänkarna säger så fint) inte använder lampa. I så fall till vilken funktion? Nej men google, och så känner jag folk som gjort militären och en som jobbar inom militären. (fan vilket iq du har ibland ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Nu har jag pillat lite med polisbilarna. Inte riktigt klart än Måste hitta en bra, blå färg Och så måste jag hitta Police Mavericken, vart nu den finns? I spelet alltså. LU = Luleå GB = Göteborg ST = Stockholm EDIT: Gjorde bilden ljusare! Redigerad 12 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nu har jag pillat lite med polisbilarna. Inte riktigt klart än Måste hitta en bra, blå färg Och så måste jag hitta Police Mavericken, vart nu den finns? I spelet alltså. LU = Luleå GB = Göteborg ST = Stockholm Polis helikoptern fins på taket av polisstationen i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nu har jag pillat lite med polisbilarna. Inte riktigt klart än Måste hitta en bra, blå färg Och så måste jag hitta Police Mavericken, vart nu den finns? I spelet alltså. LU = Luleå GB = Göteborg ST = Stockholm Kanske byta ut blåljusen mot några svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har hört att nån skulle konvertera Sajkos VC v70 snutbil til SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har hört att nån skulle konvertera Sajkos VC v70 snutbil til SA... Jo, men man kan ju alltid pilla lite och se vad det blir Man lär sig ju lite inom området samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nu har jag pillat lite med polisbilarna. Inte riktigt klart än Måste hitta en bra, blå färg Och så måste jag hitta Police Mavericken, vart nu den finns? I spelet alltså. LU = Luleå GB = Göteborg ST = Stockholm EDIT: Gjorde bilden ljusare! Varför Luleå? Borde inte Malmö, Göteborg och Stockholm vara mera logiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jo, men man kan ju alltid pilla lite och se vad det blir Man lär sig ju lite inom området samtidigt! Jo det är klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Varför Luleå? Borde inte Malmö, Göteborg och Stockholm vara mera logiskt? Jag har sagt det säkert tio gånger tidigare: Fjället kring Las Venturas håller på att göras om till fjäll, och det finns inga fjäll kring sveriges största städer. Och om geväret: Sveriges försvarsmakt har lampor till sina bössor: Surefirelights. De är tänka att användas inom tätbebyggda områden under natt, och ska synliggöra fiender, och samtidigt blända dom. Men om du inte kan få det till att lysa bör du tyvärr nog ta bort den. FINNS HÄR NÅN SOM KAN GÖRA SÅ ATT LAMPAN FUNKAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Finns inga fjäll runt Luleå heller så Kiruna borde passa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har sagt det säkert tio gånger tidigare: Fjället kring Las Venturas håller på att göras om till fjäll, och det finns inga fjäll kring sveriges största städer. Eftersom det inte är bestämt vilken stat som ska vara vilken så tog jag bara dem jag tänkte på först.. Btw, jag hittar inte polishelikoptern någonstans, jag verkar ha raderat ut den från spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Finns inga fjäll runt Luleå heller så Kiruna borde passa Kiruna ska osså finnas! Öarna ska var landsdelar! Los Santos= Svealand San fierro= Götaland Las Venturas=Norrland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts