icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Förresten: Sajko har givit klartecken åt vem som helst att konvertera hans volvo V70 och V70 polisbil till SA. Någon villig? Kan laddas ner här: Sajkos V70 Jag skulle kunna fixa det om någon skulle kunna ge mig en länk till dff filter för z modler 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Finns inget dff filter till zmodeller2 jag kan försöka Redigerad 11 juli, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Finns inget dff filter till zmodeller2 jag kan försöka Ne he men vad fins det till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Förresten: Sajko har givit klartecken åt vem som helst att konvertera hans volvo V70 och V70 polisbil till SA. Någon villig? Kan laddas ner här: Sajkos V70 Kaboom kan nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 3dsmax finns dff filtret till (/slut på offtopic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Ok, men kan inte någon vara snäll och skicka en länk till dff Filtret, jag har sökt runt på nätet och bara kommit till skit-sidor med reklam och sånnt. Redigerad 11 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Sök på detta forum istället för på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag har gjort det men jag hittar inte, jag orkar inte leta mera. [End of Topic] Redigerad 11 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag håller på att översätta texten i San Andreas till svensk, bara så ni vet! Jag har kommit en bit på översättande, lite småfel. Fan vad svårt det är att hitta bra svenska ord på vissa engelska. T,ex. så står det ju "Press F or ENTER to exit" Vad ska man skriva där då? "Tryck F eller ENTER för att ...." lämna....? jag hittar inget bättre ord Någon får hjälpa mig sen EDIT; Hap, så fick man inte översätta Redigerad 11 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gå ut ur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gå ut ur??? Mjo, nästan. Om man springer på rullbandet i gymmet, "tryck på knappen för att gå ur" Låter lite skumt, men skit it. Jag pratar med darkjak (vad heter han?) nu och han säger att jag inte får översätta Eller iofs! Jag kan ju göra det iaf.. Hm.. Så kan vi lägga till det, som ett "expansion" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Det är bättre med "Tryck F eller ENTER för att Avsluta" Redigerad 11 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 "Tryck F eller ENTER för att ...." lämna....? jag hittar inget bättre ord ...sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 ...sluta? Avbryta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Ja, det kan ni ta. Redigerad 11 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här Har ni min Ak4 som den ska likna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här Har ni min Ak4 som den ska likna.. Ta bort lampan o gör lite fler detaljer så blir den nog fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ta bort lampan o gör lite fler detaljer så blir den nog fin! Jag får väll ha en lampa där om jag vill eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Okej Redigerad 12 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag får väll ha en lampa där om jag vill eller? Jo men militären använder sej inte av lampa så ofta tror jag så det passa bättre utan för gta swe, du kan ju gör 2 versioner en med o en utan så kan den utan va med i gta swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts