Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja, för alla är inte så rika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Fall någon orkar fixa in denna i spelat kan den va med då? Har du gjort den? Och jag vill inte upprepa detta fler gånger: ALLA SOM ÄR VILLIGA FÅR JOBBA PÅ GTA: SWEDEN, FÅR ÄVEN GÖRA SÅ. DET ÄR FÖREMÅLEN NI GÖR SOM GRANSKAS, INTE NI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har du gjort den? Och jag vill inte upprepa detta fler gånger: ALLA SOM ÄR VILLIGA FÅR JOBBA PÅ GTA: SWEDEN, FÅR ÄVEN GÖRA SÅ. DET ÄR FÖREMÅLEN NI GÖR SOM GRANSKAS, INTE NI!!! Jag vill inte uprepa att g3sg1 inte är samma som ak4, så andra nu plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Svenska sedlar v.2 (20kr sedlar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men dom är lite för gröna, Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Svenska sedlar v.2 (20kr sedlar) Ser bra ut, försök öppna den i 3ds max o gör en tunnare bunte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) @ Ludvig: Blir så i spelet tror jag... Var då inte så i ps... @ GRIM: Har inte 3ds max, men varför tunnare? Coolt med mycket pengar!. men man får ju inte så mycket pengar då man tar upp en bunt Redigerad 11 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Går inte GameSpace Light lika bra? http://www.caligari.com/gamespace/ Redigerad 11 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Får jag bara fråga vem som kommer ladda ner en modd med bara massa texturer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Får jag bara fråga vem som kommer ladda ner en modd med bara massa texturer? Skapligt wörd på dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Får jag bara fråga vem som kommer ladda ner en modd med bara massa texturer? Dunno! Jag kan då inte göra/ändra modeller så jag kan då bara texturera.. eller nåt annat som är enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Får jag bara fråga vem som kommer ladda ner en modd med bara massa texturer? Man kan ju ändå försöka få det se bra ut, jag ska föröka göra en sig sauer som polisen har och en 357 smith & wesson som palme sköts med... och sen göra en till fast med en hemma gjord ljud dämpare som är en tomm cola flaska Redigerad 11 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Det kommer säkert att vara andra saker okså sen. Redigerad 11 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag vill inte uprepa att g3sg1 inte är samma som ak4, så andra nu plz Jag vill påpeka att jag nu har ändrat till SNARLIK AK4! Och om du vill fortsätta den här debatten, ta det via PM eller MSN med mig eller Jorre, för det här börjar bli rätt tjatigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag vill påpeka att jag nu har ändrat till SNARLIK AK4! Och om du vill fortsätta den här debatten, ta det via PM eller MSN med mig eller Jorre, för det här börjar bli rätt tjatigt! Ja men det ändå som är snarlikt på ak4 är mitt delen inget annat så ändra till bara g3sg1 för det ät inget annat än en g3sg1 punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Ja men det ändå som är snarlikt på ak4 är mitt delen inget annat så ändra till bara g3sg1 för det ät inget annat än en g3sg1 punkt slut! Via PM eller MSN. Punkt slut! Snygga stålar förresten! Två fel bara: den buntans storlek motsvarar inte dess värde, och så e pengarna på tok för gröna! Annars högupplöst, väldetaljerat o snyggt! Redigerad 11 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Inuti burger shot men jag kommer ändra den till den oficiela bilden (eller vad man nu ska säga) när den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Inuti burger shot men jag kommer ändra den till den oficiela bilden (eller vad man nu ska säga) när den kommer Riktigt bra. Vad ska du göra härnäst? Alla som vill va med o inte vet vad ni ska göra, kontakta mig via MSN: Darkjak_noob@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Riktigt bra. Vad ska du göra härnäst? Alla som vill va med o inte vet vad ni ska göra, kontakta mig via MSN: Darkjak_noob@hotmail.com Jag ska fixa maträterna när man köper de så att de står på svenska och ser lite finare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Förresten: Sajko har givit klartecken åt vem som helst att konvertera hans volvo V70 och V70 polisbil till SA. Någon villig? Kan laddas ner här: Sajkos V70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts