darkjak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Nu drar vi igång igen för typ fjärde gången! Jag vet att det föregående försöken har blivit relativt misslyckade, men nu börjar vi om! Vi har ett helt nytt spel att gå lösa på, och vi tänker göra allt vi kan för att få fram den rätta Sverigekänslan! Detta är på gång, eller färdigt: g3sg1 (Snarlik Svenska försvarets AK4) Gjord av Grim Sverigelinne http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/sasasa.JPG Öken till fjäll Detta har funnits till VC, som vi hoppas få till SA Volvo V70 (+polisbil) Polisskins Militärskins Säposkins Nationella insatsstyrkan Polishelikopter Redigerad 11 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Gö om CJ till Göran Persson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nej nej, låt honom vara svart men gör ett linne som det står SVERIGE SVERIGE på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nej nej, låt honom vara svart men gör ett linne som det står SVERIGE SVERIGE på Visst. Det kan vi göra, men det är inget som prioriteras just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag tycker CJ ska göras om så man ej spelar som en afro american. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag tycker CJ ska göras om så man ej spelar som en afro american. Jo. Svart funkar. Annars får han vara turk eller arab. För att ändå överensstämma med förlagan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Sa aldrig att det ej skulle funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nu drar vi igång igen för typ fjärde gången! Jag vet att det föregående försöken har blivit relativt misslyckade, men nu börjar vi om! Vi har ett helt nytt spel att gå lösa på, och vi tänker göra allt vi kan för att få fram den rätta Sverigekänslan! Detta är på gång, eller färdigt: AK4 Sverigelinne http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/sasasa.JPG Öken till fjäll Detta har funnits till VC, som vi hoppas få till SA Volvo V70 (+polisbil) Polisskins Militärskins Säposkins Nationella insatsstyrkan Polishelikopter MEN FFS DET ÄR INGEN AK4!!!!!!! det är en G3SG1!!!!!!!!! bara för att det är så lite grejjer som kommer att vara med + att du inte ens vet vad en ak4 e så får du inte ha min G3SG1 i Swe modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Nu drar vi igång igen för typ fjärde gången! Jag vet att det föregående försöken har blivit relativt misslyckade, men nu börjar vi om! Vi har ett helt nytt spel att gå lösa på, och vi tänker göra allt vi kan för att få fram den rätta Sverigekänslan! Detta är på gång, eller färdigt: AK4 Sverigelinne http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/sasasa.JPG Öken till fjäll Detta har funnits till VC, som vi hoppas få till SA Volvo V70 (+polisbil) Polisskins Militärskins Säposkins Nationella insatsstyrkan Polishelikopter Det där är ingen AK-4!! det är en G3SG1!! Redigerad 4 juli, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 MEN FFS DET ÄR INGEN AK4!!!!!!! det är en G3SG1!!!!!!!!! bara för att det är så lite grejjer som kommer att vara med + att du inte ens vet vad en ak4 e så får du inte ha min G3SG1 i Swe modden .mwhaha.. påhopp.. samt väldigt omogen attityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 .mwhaha.. påhopp.. samt väldigt omogen attityd. Nej det är inget på hopp, det är bara REN FAKTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 .mwhaha.. påhopp.. samt väldigt omogen attityd. Skulle inte du bli arg om någon bara tog grejer på det sättet som du lagt ner mycke tid på (vilken Grim utan tvekan måste ha gjort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) ... Redigerad 4 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Får jag va med?? eller? Redigerad 6 juli, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Får jag va med?? ellah? "ellah"? Lär dig svenska grabben. Jag kanske kan göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) MEN FFS DET ÄR INGEN AK4!!!!!!! det är en G3SG1!!!!!!!!! bara för att det är så lite grejjer som kommer att vara med + att du inte ens vet vad en ak4 e så får du inte ha min G3SG1 i Swe modden Men du.. G3SG1 är en "utbyggnad" från AK-4 och AK-4 är en "utbyggnad" G3A3.. Så på ett sätt hade han rätt. Påhopp måste det där ha vart* Redigerad 4 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 SKÄRPNING NU, Ser jag fler onödiga kommentarer i denna tråd så låser jag. Ontopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men du.. G3SG1 är en "utbyggnad" från AK-4 och AK-4 är en "utbyggnad" G3A3.. Så på ett sätt hade han rätt. Påhopp måste det där ha vart* Jo jag vet det dom ligger i g3 serien, mern bara för att det är en g3 så betyder inte det att det är en ak4. och EXAKT var sa jag någonting personligt om honnom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Här e ak4 (smal o ful) här e g3sg1 (biffig grovare större) (utan kikar sigkte bas samt kikar sikte) Redigerad 4 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Svenska militären använder sig av AK-4 i grön färg, ska hitta vår och ta kort och visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts