MiRRe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det skulle vara jätte snällt för jag e trög o fattar inte hur man gör eller var man börjar det så jag skulle tycka det var underbart.. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hm.. kan du förklara lite närmare vad du menar? Fattar nada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Alltså såhär jag vet inte hur man gör för att spela eller ja köra tournament. Ska man ladda hem ngt eller spela från hemsida och så förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 En liten länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts