pocket_brother Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) dela er kunskap och diskutera mgs2 här och ställa frågor och ge tips vad man kan göra på spelet också! Redigerad 9 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har guiden till mgs2 så om nån inte hittar nån dog tag är det bara att fråga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 (redigerad) när man har klarat det första av spelet (ni vet det där man trycker 1st time och man får köra plant) så kommer ju fram ,plant ,tanker ,tanker-plant jag har klarat tanker! men finns det nå mer och göra på spelet sen för plant har man kört en gång och det orkar man inte köra en gång till men finns det nåt annat att göra på spelet! tack på förhand Redigerad 9 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Hmm, hade du kört plant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ja det körde man ju från början första gången man körde spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Testa GameFAQs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts