pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Någon som vet något lätt program som man kan skriva med olika fonts på bilder? inte paint eller photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Varför inte dem då, om dem ej duge så fattar jag inte riktigt vad det e du vill göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Varför inte dem då, om dem ej duge så fattar jag inte riktigt vad det e du vill göra. Paint har jävla kassa fonts och photoshop fattar jag ingenting av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 När jag skaffat nya fonts så funkar dom ej fast jag lägger in dom i Font mappen Härifrån skaffar jag... http://www.dafont.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kan man skaffa fonts till paint? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Har för mig att man kunde i XP göra egna fonts i ett program som var förinstallerat. Man skrev något i Kör, men komer inte ihåg vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 .alla fonts man tankar kan man väl köra i alla program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 .alla fonts man tankar kan man väl köra i alla program? Inte alla program men program med stöd för fonterna borde det fungera ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 .å paint har stöd för skiten så ja förstår inte problemet? det är bara börja tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 .å paint har stöd för skiten så ja förstår inte problemet? det är bara börja tanka Hur lägger man in de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 .bara lägga dom i windows/fonts mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har för mig att man kunde i XP göra egna fonts i ett program som var förinstallerat. Man skrev något i Kör, men komer inte ihåg vad Det börjar på "ms" iaf. The Copy skrev förut vad det var för program.. Någonstans i forumet, bara att söka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur lägger man in de då? Du unrarar (?) in i windows-->fonts mappen sen äre bara å gå in i text stilerna i paint/ps och leta reda på dom, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts