xstreem Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 När jag stack till Stockholm så tog jag med min freestyle (jag vet, anitikvara) och tog med lite skivor som jag brännt ner (oh no illegal). På dom skivorna hörde jag lite Kebabrepubliken musik som jag skaffat ner för säkert två år sedan, så nu sitter jag och lyssnar på Kebabrepubliken. Själv tycker jag dom är rätt roliga... Vad tycker ni? Sorry Muhammed, aboou. Walla jag svär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Så jävla sköna. Har en hel skiva med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Så jävla sköna. Har en hel skiva med dom WöööRD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Samma skit samma färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Samma skit samma färg Och vad menade du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kebabrepubliken - Blatten VS Svennen "Hej hur mår du?" "Ey län, prata inte med mig län! Jag inte gilla svennar län!" "Varför det? Och vänta. Vad är län?" "Län, du behöver inte veta län. Jag cuttar dig län, när som helst län!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Och vad menade du med det? Machmudd på date va fan.. glassbilen äger. "jag vill ha en mangum. okej, du får 5 kulor med, du har inte köpt den av mig, okej?" jag men då vill jag ha en 88 va sancakr du för skit? min pappa är 88, jag är 23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Machmudd på date va fan.. glassbilen äger. "jag vill ha en mangum. okej, du får 5 kulor med, du har inte köpt den av mig, okej?" jag men då vill jag ha en 88 va sancakr du för skit? min pappa är 88, jag är 23. -Då tar jag några knattar -Vafan, jävla peddo! (Nåt) -Vänta, vill ni ha glass? -Ja -Här har du -Men, det här är ju en toffla? -Ge mig den SMACK! -Aj! -Håll käften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Lyssnade på dom i trean herregud.. pottzork menar du med vinet och coca colan? Redigerad 3 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 pottzork menar du med vinet och coca colan? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hörde lite av dom för någon dag sen , stört skööna jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Och vad menade du med det? I Mahmud på date säger Mahmud "Samma skit samma färg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Barnslig humor.. Lyssnade på dom när jag gick på högstadiet(6an, 7an om jag minns rätt). Då var det skoj men nu tål jag dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kebabrepubliken är skit... Jättefånigt och pinsamt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kebabrepubliken är skit... Jättefånigt och pinsamt dåligt ORD. Ska det vara svensk musik så ska det vara slagsmålsklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kebabrepubliken är skit... Jättefånigt och pinsamt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det är precis min typ av humor, men... Det fortfarande fånigt. Jag skäms nästan för min humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Tönt band, om man kan kalla det band vetefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Barn: Pappa pappa, jag vill ha glass ! Pappa: Ja, vänta nu oskar, Ja, hej, jag skulle vilja ha en 88a Glass-säljare: Vad sa du ? Din mamma 88, Jag 23 Pappa: Men det var ju inte så jag menar.... men ge mig en Snickers då Glass-säljare: Du lyssna nu, Jag är ingen snickare, jag har jobbat på glassbil hela mitt liv Barn: Pappa pappa, han är konstig ! Pappa: Oskaaaar ! Förlåt mig.. Kan jag få en Magnum dårå ? Glass-säljare: Okeeej, lägg den ner i jackan, Du får 5 kulor med, Du inte köppt den från mig, okej ? Pappa: Ameeen, nu Räcker det ! Du fattar ju ingenting, Ge mig nårra knattar, annars får det vara Glass-säljare: Din jädra Pedofil ! Tror du jag säljer barn eller ? Pappa: Ehh, det här är hopplöst asså Barn: Pappa, den här invandraren, asså jag fattar ju ingenting ! Glass-säljare: Vadåå fattar ingenting ??!?!??! Ska jag ge dig denna Örfil ? Pappa: Hörrö ! Det är faktiskt min son du tilltalar ! Nu får du fan ta och plocka fram en Sandwitch, annars får det vara Glass-säljare: Vill du ha ost och skinka på sandwitch ? Pappa: aeehhh, det var droppen. Kom Oscar, Vi Går. Glass-säljare: Vänta vänta vänta ! Vill ni ha Glaaass ? Pappa: Amen God morgon på Dig dåå ! Glass-säljare: Aaahh ! Men säg det från början ! Ehhh... Här har du ! Pappa: Men det här är ju en toffla ? :S Glass-säljare: Ge mig den SMACK! Pappa: Ajje ! Glass-säljare: Håll käften ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 -Vänta, vill ni ha glass? -Ja Han säger faktist men godmorgon po dig do .. ps. kan inte skriva a me rund ring po den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts