VickeX Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Japp. Här kan vi posta bilder eller skriva om allt konstigt roligt tråkigt dumt sjukt osv vi har lagt märke till i San Andreas... Jag tycker det är störtskönt att byta radiokanal och då böjjer sig Cj fram och klickar på radion Dålig ide? Isf kan någon mod slänga denna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Finns det inte redan ett antal sånna här topics? Eller har jag blandat ihop nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Joo men dem e gammla (från PS2 versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Joo men dem e gammla (från PS2 versionen) Jasså, okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jadu, finns en massa små detaljer, t.ex att de har döpt ett ställe til Northstar Rock norr om LS. Northstar Rock Rockstar North. Ni hajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jadu, finns en massa små detaljer, t.ex att de har döpt ett ställe til Northstar Rock norr om LS. Northstar Rock Rockstar North. Ni hajar Mmm det märkte jag på kartan första gången jag vecklade ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Märker massa roliga saker varje dag, var ska jag börja?? http://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/034_thumb.jpg Okej denna bild har några snubbar på GTA-Series tagit. Ni kan se att det är något slags motiv inristat i ett berg som fanns lite norr om Back O' Beyond. Jag har själv varit och sett den och jag tyckte det var lite kul av Rockstar, plus att det kanske inte var meningen att det ser ut som något slags Nazca motiv men det är lite likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Posta en stor bild, går knappast se vad det är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 http://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/034.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts