Tigerr Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vice. - flygplatsen heter kastrup lufthavn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vice. - flygplatsen heter kastrup lufthavn. Jo jag vet, men danskarna uttalar det så roligt! De säger ju kestrup flyhavn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag satt fasst på Madrids flygplats en gång hela natten, då fick jag spela biljard i piloternas rast-rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skämtar ni eller 2 Inlägg som står vad man skulle kunna göra på Arlanda en tråkig söndagkväll.. Dra till nån pub och sup lite... sen finns det ett billigt hotell mitt i skycity.. dra dit och gör lite snuskiga grejor. ´Tre och en halv faktiskt med din faktiskt.. Läs längst er på mitt inlägg på första sidan... Förväntade mig faktiskt ett svar på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts