vinnecool Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Men vi får ha överseénde med ungen nu. Låt han skicka pm till mig o tracka mig för bilden om han vill fortsätta! ´Hoppas du inte menar mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 DU har varit medlem här i 3 år å skrivit 58 post ? Du har varit medlem här i lite mer än ett halvår, och har skrivit 2 506 inlägg...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 @vinnecool: din avatar äger @vice24: tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Du har varit medlem här i lite mer än ett halvår, och har skrivit 2 506 inlägg...? Jag har varit medlem kortare tid än pottzork och skrivit mer inlääg. Tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har varit medlem kortare tid än pottzork och skrivit mer inlääg. Tänk på det. Stolt spammare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har varit medlem kortare tid än pottzork och skrivit mer inlääg. Tänk på det. Snacka om spammer 14.5 posts /dag. Värre än GTA3FREAK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Stolt spammare? Skulle inte kalla han det, snarare en hjälpsam aktiv medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Snacka om spammer 14.5 posts /dag. Värre än GTA3FREAK Visst jag kanske skriver mycket. Men det betyder inte att jag spammar utan jag sitter här nästan dygnet runt. Jag ska ta ett litet brake ett tag men jag vet inte när. Tack Cortez förresten, precis som du då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har varit medlem kortare tid än pottzork och skrivit mer inlääg. Tänk på det. Dina inlägg är ju värda att läsa, det gör enorm skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fan va fjantiga ni är.... GuldVixen: det finns väl ett gäng olika pubbar där... sup upp respengarna, så går tiden snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tackar.. många olika svar =) nu sitter vi vid arlandas datorer och surfar lite.. Tips till er som inte vill betala 19kr/h ta en gamal datorbiljett och prova att slå in koden.. nästan alla funkar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tips till er som inte vill betala 19kr/h ta en gamal datorbiljett och prova att slå in koden.. nästan alla funkar =) Hehe, vilken storm du har dragigt igång! Det med datorerna måsta jag testa... OM jag kommer till arlanda nån gång! Brukar oftast flyga från kestrup flyehvn. Aaaah i januari ska jag till thailand! Nån som vill joina!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hehe, vilken storm du har dragigt igång! Det med datorerna måsta jag testa... OM jag kommer till arlanda nån gång! Brukar oftast flyga från kestrup flyehvn. Aaaah i januari ska jag till thailand! Nån som vill joina!? Flyger också mest från kastrup... den e ju störst i norden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Flyger också mest från kastrup... den e ju störst i norden Tufft, så du e oxå skaåning då!? Det som e bra med KF, är att det är så sjukt stort! Man kan inte ha bull! Sjukt många affärer, pubbar, spel maskiner mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Brukar oftast flyga från kestrup flyehvn. Aaaah i januari ska jag till thailand! Nån som vill joina!? Vice24 i comin' for ya! Jag har alltid velat åka till Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Aaaah i januari ska jag till thailand! Nån som vill joina!? "Wu Zi Mu has joined the game" Självklart! xD. Nog för att jag har vart runt i england/skottland med MC, fast, w/e. En fin resa med 24 å några andra hade ju inte vart fel? göra djävulsskap i Thailand EDIT: Å jag har inget emot 24as sign., har lärt mig att han är cool. så signaturen spelar ingen roll. Han har ju alltid (nästan) haft den Redigerad 3 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 EDIT: Å jag har inget emot 24as sign., har lärt mig att han är cool. så signaturen spelar ingen roll. Han har ju alltid (nästan) haft den Tackar! Fick precis mitt nick bytt till Vice. Ah, skönt! Kunde inte regga mitt riktiga namn när jag blev medlem, men fick det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tackar! Fick precis mitt nick bytt till Vice. Ah, skönt! Kunde inte regga mitt riktiga namn när jag blev medlem, men fick det nu! Och jag som just började kalla dig 24 xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Snacka om spammer 14.5 posts /dag. Värre än GTA3FREAK No need for personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Skämtar ni eller 2 Inlägg som står vad man skulle kunna göra på Arlanda en tråkig söndagkväll.. Dra till nån pub och sup lite... sen finns det ett billigt hotell mitt i skycity.. dra dit och gör lite snuskiga grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts