GuldVixen Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag och min flickvän är fast på arlanda.. vi kom inte med på vår standby biljett =( Så nu får vi sova där över natten! Så har ni några tips på vad man kan göra en söndags kväll/natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ja eftersom du verkar ha datorn med så gör ett besök på www.buzz.bazooka.se Många roliga länkar att underhålla sig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 DU har varit medlem här i 3 år å skrivit 58 post ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 DU har varit medlem här i 3 år å skrivit 58 post ? Han föredrar väl kvalitét över kvantitet, till skillnad från dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 DU har varit medlem här i 3 år å skrivit 58 post ? Det är väl inte nån sport att skriva många inlägg!? Menigslöst att skriva innehållsfattiga inlägg bara för att man ska skriva för saken skull! Han tycker kanska att det är roligare att studera infon som flödar på sajten utan att komentera den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det är väl inte nån sport att skriva många inlägg!? Menigslöst att skriva innehållsfattiga inlägg bara för att man ska skriva för saken skull! Han tycker kanska att det är roligare att studera infon som flödar på sajten utan att komentera den!? Svårt att ta dig seriöst med den där signen men jaja. förlåt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Svårt att ta dig seriöst med den där signen men jaja. förlåt då. Och topp3!? Han vågar du inte kritisera trotts att han också kritiserade ditt inlägg!? Fegt! Sen angående min bild. Den borde det inte spela någon större roll hur vidare folk tar mig för seriös eller ej! De människorna som har lärt känna mig här på sajten vet att jag är seriös genom att de har läst mina inlägg som jag har gjort under den tid jag hittils har varigt medlem! De dömer inte mig pga en bild som inte säger ett dyft om hur jag är som person! Jag har bara inte orkat byta min bild, men jag ska göra det så fort jag får tid så att du också känner att jag är en seriös person. Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Och topp3!? Han vågar du inte kritisera trotts att han också kritiserade ditt inlägg!? Fegt! Nupp. fattade inte vad han menade. har hört ordspråket förrut men har aldrig riktigt förstått mig på det. och oavsett vad du skriver, så tror jag ändå att du är en liten 10 åring, just för din sign bild. det kanske bara är vad jag tycker, men jag tycker som jag tycker å de kan du inte ändra på. sådeså. ontopic: ni kan ju hittta nått trevligt ställe å pippa hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nupp. fattade inte vad han menade. har hört ordspråket förrut men har aldrig riktigt förstått mig på det. och oavsett vad du skriver, så tror jag ändå att du är en liten 10 åring, just för din sign bild. det kanske bara är vad jag tycker, men jag tycker som jag tycker å de kan du inte ändra på. sådeså. ontopic: ni kan ju hittta nått trevligt ställe å pippa hela natten Är din sign mycket bättre? Skulle inte tror det. Döm inte hunden efter håren som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Sen angående min bild. Den borde det inte spela någon större roll hur vidare folk tar mig för seriös eller ej! De människorna som har lärt känna mig här på sajten vet att jag är seriös genom att de har läst mina inlägg som jag har gjort under den tid jag hittils har varigt medlem! De dömer inte mig pga en bild som inte säger ett dyft om hur jag är som person! Jag har bara inte orkat byta min bild, men jag ska göra det så fort jag får tid så att du också känner att jag är en seriös person. Okej! Den första reaktionen man har när man ser signen är nog främst att man får intrycket att detta är "ännu en omogen fjortis som kommit för att spamma ner forumet med idiotiska inlägg som endast inn ehåller en smilie eller en svordom". Troligtvis för att så många oseriösa meddlemmar före dig har haft sådana. Nu säger jag inte att man måste ha en helseriös sign eller avatar(jag har ju ett litet spöke från nån barnbok), bara det att innan man fått en uppfattning av vad det är för person så går man efter signen/avataren(jag gör det iallafall, av nån konstig anledning). EDIT: Jag har förövrigt inget emot dig, tycker du verkar seriös och skriver vettiga inlägg. Och så ontopic: Varför inte passa på att mysa lite granna? Köp ett spel, eller tävla i löpning. Köp några bullar och bygg ett hus. Alltid kul att leka av sig nån gång per år. Redigerad 3 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (jag har ju ett litet spöke från nån barnbok Din sign är väll från House of Wax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 och oavsett vad du skriver, så tror jag ändå att du är en liten 10 åring, just för din sign bild. Jag har för mig att vice24 var 24 år. Eller har jag drömt något konstigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har för mig att vice24 var 24 år. Eller har jag drömt något konstigt?? Nåt sånt var det. Han är riktigt trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 DU har varit medlem här i 3 år å skrivit 58 post ? Är det nån tvång på att han måste ha postat X antal inlägg på tre år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är det nån tvång på att han måste ha postat X antal inlägg på tre år? Nej. men. BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ KAN ALLA SLUTA HÄNGA UPP SIG PÅ DET Å HJÄLPA HAN NU ELLER!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nupp. fattade inte vad han menade. har hört ordspråket förrut men har aldrig riktigt förstått mig på det. och oavsett vad du skriver, så tror jag ändå att du är en liten 10 åring, just för din sign bild. Ha ha! Du vet inte vad kvantitet och kvalitet är, och ändå hoppar du på andra för att deras signaturer är "barnsliga"? Oj oj... Naiviteten slår till igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hångla där det är mest folk. Alltid upphetsande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Din sign är väll från House of Wax? Men dööhh!! avataren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Cortez & GTApimforlife, tack! Jodå, åldern stämmer. Hehe, är nästan lite för övermogen för att hänga här men kan inte låta bli för det är lide skön stämmning med sköna grabs här! Men vi får ha överseénde med ungen nu. Låt han skicka pm till mig o tracka mig för bilden om han vill fortsätta! Och Potzork, håll ut till nästa vecka, jag ska ta mig i kragen och fixa bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Cortez & GTApimforlife, tack! Jodå, åldern stämmer. Hehe, är nästan lite för övermogen för att hänga här men kan inte låta bli för det är lide skön stämmning med sköna grabs här! Men vi får ha överseénde med ungen nu. Låt han skicka pm till mig o tracka mig för bilden om han vill fortsätta! Och Potzork, håll ut till nästa vecka, jag ska ta mig i kragen och fixa bilden... Nej vafan. Du har ju alltid haft den så länge jag vet. Ha kvar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts